English Version
English

اولین مسئولیتی که به من داده شد مسئولیت نگهداری و استفاده از OT بود

اولین مسئولیتی که به من داده شد مسئولیت نگهداری و استفاده از OT بود

جلسه دوم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر سهراب، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر میثم، با دستور جلسه «ظرفیت و مسئولیت» چهارشنبه 29 فروردین ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سهراب هستم یک مسافر؛ راجع‌به دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت اگر بخواهم تجربه خودم را بگویم وقتی که وارد کنگره شدم اولین مسئولیتی که به من داده شد مسئولیت نگهداری و استفاده از داروی OT بود؛ می‌دانستم که اگر زیادتر از ظرفیت استفاده کنم از تعادل خارج می‌شوم و به نقطه آشوب می‌رسم.
بعد از رهایی هم وقتی خدمتگزار شدم و می‌خواستند به من مسئولیتی بدهند فکر می‌کردم که آیا می‌توانم از عهده این مسئولیت بر بیایم یا نه این‌طور نباشد که فقط بخواهم اسم مسئول را در کنگره یدک بکشم و کارم را به گردن دیگران بیندازم؛ می‌دانستم که اگر نمی‌توانم، نباید قبول کنم و آن مسئولیت را به شخص دیگری واگذار کنم چون خدمت را تا جایی که می‌شود باید به نحو احسن انجام داد.
قبله گم کردن فقط در مصرف مواد مخدر و الکل نیست که به اصطلاح می‌گویند فلانی آن‌قدر مصرف کرده که قبله گم کرده است. در خدمت هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد مثلاً فقط از افراد دیگر کار بکشم و خودم کاری انجام ندهم اینجا می‌شود قبله گم کردن.
من روزهایی که زود می‌رسم به شعبه محوطه‌ای که به کار من مربوط است را جارو می‌کشم؛ وقتی این کارها را انجام می‌دهم و مسئولیتم را درست انجام می‌دهم، حال خودم خوب می‌شود و انرژی می‌گیرم حتی این انرژی به دیگران هم منتقل می‌شود و اگر درست انجام ندهم، هم حال خودم و هم حال اطرافیان را بد می‌کنم.
از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم.

تایپ و تنظیم: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .