English Version
English

دلنوشته

دلنوشته

بنام قدرت مطلق الله

سلام دوستان نعمت هستم یک مسافر. در وحله اول به رسم آموزش‌های کنگره که شکرگذاری را به من آموخت خداوند مهربان را شاکر و سپاسگزارم چراکه اجازه حضور در کنگره 60 را به من داد و کنگره ۶۰ سر راه من قرار گرفت. از بنیان کنگره ۶۰ جناب مهندس دژاکام و خانواده محترمشان بسیار سپاسگزارم که این بستر را  فراهم کردند، تا بتوانیم به درمان برسیم. از استاد جهان‌بینی کنگره آقای امین دژاکام هم بسیار تشکر می‌کنم. همچنین از همه خدمتگزاران نمایندگی گرگان و ایجنت محترم آقا اسماعیل و تمامی راهنمایان نمایندگی گرگان تشکر می‌کنم چراکه از تک‌تک ایشان انرژی گرفتم. از راهنمای محترم خودم آقا صفرعلی بسیار ممنون و سپاسگزارم که به من کمک کردند تا به درمان برسم.

برنامه جامع DST روشی تدریجی ست و من از اول خیلی متوجه نشدم اما بعد از گذشت ۳ماه و کاهش پله‌ها به این روش ایمان قلبی آوردم. در کنار متد DST آموزش‌ها و نوشتن سی‌دی‌ها و ورزش پارک و رفتن استخر کمک فراوانی به این روش می‌کند. و به قول راهنمای خوبم همه این‌ها، پازل‌های درمان هستند و باید اجرایی شوند تا به درمان ناب برسیم. متد DST نه تنها در درمان اعتیاد بلکه در کاهش وزن هم به خوبی جلو رفته و روش کاهش وزن در لژیون جونز نیز اضافه شده، که در کاهش اضافه وزن، کمک بسیار خوبی کرده است.
در آخر از همه کسانی‌ که به من و خانواده من کمک کردند تا به درمان برسم تشکر می‌کنم و امیدوارم درکنگره 60 حضور داشته باشم و با خدمت کردن به هم ‌نوعان خودم، این کمک‌ها را حتی اندک جبران نمایم.
نگارنده: مسافر نعمت لژیون هشتم
ارسال مرزبان خبری مسافر میثم
تندرست و شادکام باشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .