English Version
English

درمان بیماری های پنهان با بخشندگی

درمان بیماری های پنهان با بخشندگی

چهارمین جلسه از دوره ششم لژیون سردار نمایندگی شادآباد با استادی راهنمای محترم مسافر امین، نگهبانی مسافر جلیل، دبیری مسافر رضا و خزانه‌داری مسافر شعبان با دستور جلسه «دنور» در مورخ 29 فروردین ماه سال 1403 رأس ساعت ۱۵:۴۵ در نمایندگی شادآباد آغاز به کارکرد.

سلام دوستان امین هستم یک مسافر.

از نگهبان و ایجنت تشکر می‌کنم که این جایگاه را امروز در اختیار من قراردادند. امروز وقتی‌که سی دی قسمت چهارم از وادی چهاردهم را می‌نوشتم به گفتار استاد سردار برخوردم که می‌گفت سعی نکنید که از بقیه کپی کنید و همیشه آن چیزی که به ذهن و دل خودتان خطور می‌کند را بیان کنید. در ابتدا بگویم که برای فعالیت‌های کنگره ۶۰ کمکی از بیرون دریافت نمی‌کند و همگی از درون خود کنگره انجام می‌شود.

از ساخت، اجاره و رهن و پذیرایی‌ها و قسمت ورزش و تحقیقات و هزینه‌های جاری هر شعبه به‌واسطه کمک‌های اعضای کنگره پرداخت می‌شود. از یک سالی با پرداخت ۶ میلیون تومان ضو لژیون سردار می‌شدیم و از سال ۹۶ بحث دنوری با پرداخت ۵۰ میلیون تومان پیش آمد. معماری آقای مهندس برای ساختار کنگره در کل دنیا ‌بی‌نظیر می‌باشد و درون کنگره افرادی خدمت می‌کنند که شاید درگذشته در جامعه به چشم مجرم به آنها نگاه می‌شد. الگوی کنگره ۶۰ در دنیا از این بابت که چگونه افرادی باسابقه بیماری اعتیاد کنار هم در حال فعالیت و چرخاندن سیستم می‌باشند زبانزد است. دنور به معنای بخشنده می‌باشد. هزینه هر شخص به‌طور میانگین حداقل ۵۰-۶۰ میلیون تومان در سال می‌باشد. با این توصیفات جایگاه دنوری هزینه‌ای است که درواقع هر شخص باید برای درمانش پرداخت کند. چراغ اینجا روشن است و چرخش در حال چرخیدن است و هزینه‌های کنگره به‌واسطه افرادی که پیوند محبتی با کنگره دارند پرداخت می‌شود ولی شخصی که در اینجا درمان می‌شود و پولی پرداخت نمی‌کند، درواقع با دل و احساس اشخاصی طرف است که با دل خود هزینه‌های کنگره را پرداخت می‌کنند و نباید به احساس این اشخاص بی‌تفاوت بود و ممکن است که در صور پنهان دچار مشکلاتی بشوند که نفهمند دلیل آنچه می‌باشد. عضویت در لژیون سردار و پرداخت تعهدات آن فرصتی است که در اختیار من نوعی قرار می‌گیرد تا بتوانم بیماری‌ها و مشکلات صور پنهانم را درمان کنم. فرصتی است که برای باز کردن روزنه‌های حسی و درمان بیماری‌های ناشناخته وجودم در اختیارم قرار می‌گیرد، بنابراین من طلبی از کنگره ندارم. سال ۹۷ مبلغی پول به دست من رسید که با همسفرم تصمیم گرفتیم نصف آن مبلغ را به‌عنوان دنوری به کنگره پرداخت کنیم، تا الآن مبلغ ۱۰۰ میلیون پرداخت کرده‌ام ولی تابه‌حال خود را در جایگاه دنوری تصور نکرده‌ام. امیدوارم باز هم در این جایگاه انجام وظیفه کنم و از برکات آن استفاده کنم. بچه‌های شعبه شادآباد برای خرید زمین اگر ۱۰ میلیارد هزینه کنند و به حساب زمین کنگره پرداخت کنند مطمئناً از بالا ۵ برابر این مبلغ بابت به‌عنوان وام به شعبه پرداخت می‌شود تا زمین شعبه خریداری شود و در آینده خیلی‌ها می‌توانند از این موهبت بهره‌مند شوند.

از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید از همگی متشکرم.

تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد

مرزبان کشیک: مسافر توحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .