English Version
English

برداشت ازسی دی صلح

برداشت ازسی دی صلح

همسفر فاطمه

اگر هر سلول انسان، یک شهر باشد پس خود انسان را مشاهده نمایید که چیست؟! و تمامی ساخت و بنای آن چه هست؟ و خیلی ماجراهای دیگر. اگر انسان بخواهد خود را بیابد بدان معنا نیست که در مسائل خاصی که در آن هم خداوند اذن را صادر می‌نماید وارد شود و برای اینکار وجود خداوند بسیاری از مطالب را آشکار می‌کند پس اگر آشکارا به عمل صلح بپردازیم چشمان ابلیس را هم نابینا می‌کنیم. ما مرتب در حال خواب؛ در جا و مکان‌های مختلف زندگی می‌کنیم و زندگی و خواب به علت آن مسائل که قبلا گفته شد.

همسفر کبری

اگر سلول انسان یک شهر باشد، پس خود انسان را مشاهده نمایید که چیست؟ وتمامی ساخت و بنای آن چیست و خیلی ماجراهای دیگر را در نظر بگیریم جسم انسان چه عظمت وچه بزرگی دارد وبارها گفتم که انسان از سی و هشت هزار و دویست میلیارد سلول تشکیل شده است. اگر بخواهیم از یک تا میلیارد بشماریم خیلی خیلی عدد بزرگی هست ولی ما از انسان چیزی نمی دانیم و خیلی ظالمانه با جسم بر خورد می‌کنیم و تصور می‌کنیم یک ذره گوشت و استخوان چربی است که یک سری دست به اعمالی می‌زنیم که واقعا وحشتناک است که امروزه افرادی که چاق هستند پیکر تراشی وجراحی می‌کنند و چربی‌ها را تکه‌تکه بیرون می‌آورند یا دماغ را بزرگ یا کوچک می‌کنند و یا هزاران کار دیگر روی این جسم انجام می‌دهند که بدنشان دچار عفونت و چرک می‌شود و این جسم را با پیکر تراشی از هستی خارج می‌کنند.

همسفرمهسا

برای اینکه بخواهیم خداوند را بشناسیم اولین قدم خودشناسی است، و این امر مهم میسر نمی‌شود مگر با تزکیه و پالایش و دانایی و همچنین برای این مهم باید به شناخت جسم توجه کنیم. در بدن ما هر لحظه جنگ میان دانایی و نادانی اتفاق می‌افتد یک سری از ژن‌ها بدن را می‌سازند، و یک سری ژن‌ها را تخریب می‌کنند، ما باید با خوردن غذای سالم و تنظیم ساعت خواب به بهبود جسم خود کمک کنیم و جسمی سرشار از انرژی داشته باشیم و در مورد تزکیه و پالایش باید به کلام الله توجه کنیم و عمل صالح انجام بدیم صلح یعنی آرامش داشتن در انجام تمام امور زندگی.

ویرایش، ارسال:همسفرسحر، راهنماهمسفرحدیقه(لژیون چهارم)

همسفران نمایندگی گرگان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .