English Version
English

علت اصلی سقوط انسان اندیشه نکردن اوست.

علت اصلی سقوط انسان اندیشه نکردن اوست.
سلام دوستان سمیه هستم همسفر : 
 خلاصه سی دی   (مثلث تاریکی) استاد امین در مورد حال خوش صحبت کردن ما اگر بخواهیم به حال خوش برسیم باید یک مرحله را طی کنیم شاید ۶ ماه طول بکشد شاید دو سال بستگی داره به وضعیت خودمان و تلاش خودمان چون اکثر انسان‌ها بیرون از کنگره از حال خوش محروم هستند.
 
 برای  این است که قوانین را رعایت نمی‌کنند و حالشان هم روز به روز بدتر می‌شود و این نقص قوانین است که باعث می‌شود  حالشان بدتر بشود در مورد  استاد امین خلقت انسان صحبت کردند  وقتی انسان خلق شد خداوند فرشتگان و همه موجودات را جمع کردند که به انسان سجده کنند بعد خداوند از ابلیس می‌پرسد تو چه شد که سجده نکردی چون خداوند جواب سوال را می‌دانست .
 
و بلافاصله ابلیس جواب داد که من از همه برتر هستم و خداوند  می‌گوید تو مطرود شدی و ابلیس از خداوند می‌خواهد که فرصت در اختیار ش بدهد این در واقع به ما پیامی می‌دهد که علت اصلی که انسان وارد سقوط می‌شود اندیشه نمی‌کند چون در انسان یک صور آشکار داریم یک صور پنهان در  جسم انسان یک شیطان درونی است و یک شیطان بیرونی مثل یک پیامبر درونی مثل عقل و یک پیامبر بیرونی مانند پیامبران در درون انسان هم برای اینکه سقوط فراهم بشود.
 
 باید حتماً اندیشه در آن شکل بگیرد مثلاً جنس من از همه برتر است  نسبت به آدم‌ها و موجودات دیگر و مخلوقات دیگر این آغاز نافرمانی است در مورد نفس صحبت کردن نفس جز پایه‌ها و آموزش‌های ما هستش مهمترین ویژگی نفس خواسته است و نفس را می‌توانیم از روی خواسته‌هایش بشناسیم که  در چه وضعیتی قرار گرفته معقول و غیر معقول حرکت بکند.
 
 در مورد خواسته‌ها خیلی زیاد در کنگره راجبش صحبت می‌شود ولی جاهای دیگر اهمیتی نمی‌دهند به خواسته انسان بیرون از کنگره کسی که موادش را ترک می‌کند می‌گویند وسوسه مواد دارد چون در کنگره وسوسه مواد را قبول ندارند افراد در کنگره می‌گویند این نیاز شخص است نه وسوسه چون سیستم شبه افیونی شخص از درونش تخریب شده و تولید نمی‌شود ما معتقدیم در کنگره شخص نیاز دارد و آن وسوسه هم هر چقدر بهش زمان بدهی بدتر می‌شود.
 
 اگر در انسان مسئله طغیان و عصیان به وجود بیاید این دیگر فرمان مستقیم را نقص کرده اگر شخص وارد طغیان بشود لازم است که مفاهیم را درک نکند
 
تهیه وتنظیم : همسفر سمیه از لژیون یکم 
ویراستاری : همسفر مرضیه از لژیون یکم 
رابط خبری : همسفر اکرم از لژیون یکم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .