English Version
English

چه حس زیبائیست رهایی

چه حس زیبائیست رهایی

حس خوب رهایی : تقدیم به مسافر عزیزم، معین
🍃🌸🍃

"آنچه باور هست محبت است و آنچه نیست ظروف تهی ست."

معین عزیزم از صمیم قلب قدم گذاشتن در این مسیر سبز را به تو تبریک می‌گویم و خیلی خوشحال هستم با اراده‌ای که داشته‌ای، توانستی به جایگاهی برسی که لایق آن بودی. من خیلی از پیشرفت‌ها را در تو می‌بینم که می‌توانی با اراده‌ات در آینده‌ای نزدیک به آن‌ها برسی. از صمیم قلبم برای تو می‌نویسم، برای تو که بهترین مرد زندگی من هستی و لیاقت بهترین‌ها را داری.
کم‌کم اعتیاد داشت این عشق و محبت را  از من می‌گرفت و جای خود را به کینه و نفرت می‌داد. ممنون هستم که از بین تمام ضدارزش‌ها اعتیاد را انتخاب کردی تا من اکنون این لیاقت را داشته باشم که عضو کوچکی از کنگره ۶۰ باشم و هر روز به عشق و محبت و خدای خودم نزدیک و نزدیک‌تر شوم.
اکنون بیشتر از قبل تو را دوست دارم چون  لحظه به لحظه جای پای خدا را در زندگی حس می‌کنم، همه را مدیون تو هستم. به  دلیل آرامشی که به زندگی مشترکمان هدیه کردی از تو سپاس‌گزارم.
من معنی محبت را به‌تازگی در کنگره کشف کرده‌ام. معنی عشق بلاعوض را درک کرده‌ام، لذت و مفهوم کمک کردن به دیگران را احساس کرده‌ام؛ ارزش وفای به عهد را در کنگره پیدا کردم و اثرات آن را می‌بینم. با تفکر کنگره ۶۰ است که متوجه شدم زندگی یعنی چه؟ و چگونه می‌توان از لحظه‌لحظه‌اش لذت برد. دریافتم انسانی که از خود اثری به جا نمی‌گذارد بعد از مدتی که از این دنیا رخت بر‌می‌بندد گویی که اصلاً به دنیا نیامده بوده و وجود نداشته، زیرا کاری نکرده و جای پایی از خود به جا نگذاشته است.
نمیدانم کجای زندگی خود بذر نیکویی کاشته بودم که بهای آن آشنایی با کنگره ۶۰ بود.
و چه حس زیبائیست رهایی ...

تهیه و تایپ: همسفر سمانه رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیون یکم )

ویرایش و ارسال خبر: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهره( لژیون یکم )

همسفران نمایندگی بیرجند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .