English Version
English

مراسم پیمان و اهدا شال مرزبانی دوره هشتم شعبه سهروردی

مراسم پیمان و اهدا شال مرزبانی دوره هشتم شعبه سهروردی

خلاصه سخنان دیده‌بان محترم

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر

خداوند بزرگ را شاکر هستم که امروز این اجازه را به من داد که برای بستن پیمان مرزبانان عزیز در خدمت شما دوستان باشم و خیلی از این بابت خوشحال هستم. به دلیل اینکه وقت کم هست و برای اینکه به زمان لژیون‌ها خیلی لطمه وارد نشود چند دقیقه بیشتر صحبت نمی‌کنم و بعد آمادۀ مراسم پیمان می‌شویم. خب عزیزانی که در کنگره حضور دارند و در کنگره خدمت می‌کنند با خدمت مرزبانی آشنا هستند بنابراین روی صحبتم با عزیزانی هست که تازه وارد کنگره شده‌اند و یا اینکه تازه‌وارد هستند.

کسانی که به کنگره می‌آیند و درمان می‌شوند و پروسۀ درمان آنها تمام می‌شود، بعد از اتمام پروسۀ درمان، آرام آرام در جایگاه‌های خدمتی قرار می‌گیرند و برای اعضا شناخته می‌شوند و زمانی که ظرفیت لازم و شرایط قرار گرفتن در جایگاه مرزبانی را پیدا کردند، برای مرزبانی کاندید می‌شوند و اعضای هر شعبه و هر نمایندگی به افرادی که شایستگی لازم یرای کسب این جایگاه را دارند رأی می‌دهند و اشخاص رأی می‌آورند و پنج نفر برای جایگاهد مرزبانی انتخاب می‌شوند. بعد پیمان می‌بنددند و به مدت چهارده ماه در این جایگاه قرار می‌گیرند و به همۀ اعضای کنگره خدمت می‌کنند.

تمامی خدمتگزاران به چند دلیل در جایگاه‌های خدمتی مختلف قرار می‌گیرند. اول: برای آموزش گرفتن، دوم: کسب ظرفیّت و سوم: خدمت به تمامی انسان‌های که در قالب کنگرۀ 60 احتیاج به خدمت من و شما دارند. ما در کنگره هیچ چیزی بجز این نداریم، در کنگره هیچ شخصی در هیچ جایگاه خدمتی هیچ گونه چشم داشتی از کسی ندارد و همه داوطلبانه خدمت می‌کنند. مطمئناً افرادی که در کنگره خدمت می‌کنند، از جمله خود من و تمامی کسانی که در حال خدمت کردن هستند، تمامی خدماتی که انجام می‌دهیم، برای خود ما  بسیار سودمند بوده است. سودمند بودن آن این هستد که از لحاظ معنوی، آموزش فوق‌العادۀ کنگره است. آموزشی که افراد در کنار هم و در جایگاه‌های مختلف خدمتی می‌گیرند واقعاً بی‌نظیر هست.

از لحاظ مادی هم اگر بخواهیم حساب کنیم سراسر برکت است و این برکت در زندگی تک‌تک افراد جاری و ساری است و این مسئله برای همه افراد کاملاً قابل حس است و یک بازی بردبرد، برای افرادی که وارد کنگره می‌شوند شروع می‌شود، بیشتر روی صحبت من با تازه‌واردین، سفر اولی‌ها و کسانی که در حال سپری کردن پروسه درمان خود هستند، می‌باشد، این عزیزان باید خیلی محکم حرکت کنند، چون خداوند همۀ شما را خیلی دوست داشته است که اذن ورود به کنگره را به شما داده است و مطمئن باشید که حتماً، یک دعای خیلی خیلی بزرگ پشت سر بچه‌هایی است که وارد کنگره ۶۰ می‌شوند، خیلی عزت و جلال در پیشگاه خداوند داشته‌اید که وارد کنگره ۶۰ شده‌اید. این را خیلی سَرسَری نگیرید و محکم حرکت کنید و درمان و سفر اول خود را تمام کنید.

به کنگره و آموزش‌های کنگره خیلی خیلی توجه کنید و گوش به فرمان باشید و مطمئن باشید که همۀ این‌ها برای خود شما است، نه برای من هست، نه برای آقای مهندس هست و نه برای راهنماها و نه برای خدمتگزاران و نه برای هیچ فرد دیگری، هر خدمتی که ما انجام می‌دهیم تمام سود و منفعت آن خدمت، چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی همه برای خود شخص است، هیچ کجای این دنیا و این کره خاکی، بهتر از کنگره ۶۰ و آموزش‌های کنگره 60 و روش درمانی کنگره 60 برای اعتیاد وجود ندارد. تمام دنیا در برابر کنگره ۶۰ سر تعظیم فرود آورده‌اند و در برابر درمان اعتیاد زانو زده‌اند و می‌گویند: اعتیاد درمان ندارد.

همه شما که می‌بینید من الان اینجا نشسته‌ام و مثل بلبل و خیلی رسا در حال صحبت کردن هستم، من هم یک مصرف‌کننده بودم، مثل اون آقایی که اون گوشه نشسته است و با صدای لرزان گفت: من فلانی هستم یک تازه‌وارد؛ دقیقاً من هم همین جور بودم و هیچ فرقی با این تازه‌واردی که امروز وارد کنگره شده است نداشتم. من اصلاً یک انسان تحصیل کرده‌ و دانشگاهی سطح بالا نبودم. من هر چیزی که دارم در کنگره 60 کسب کرده‌ام. برای من و شما و افرادی که وارد کنگره می‌شویم یک سفره بسیار پر نعمت و برکت پهن شده است و همۀ ما باید از آن استفاده کنیم.

ما باید خودمان را از دست اعتیاد که اژدهای هزار سر است نجات بدهیم، این کار خیلی خیلی سخت است ولی در کنگره خیلی آسان هست فقط کافی هست که گوش به فرمان باشید و چیزی که راهنما از شما می‌خواهد را کاملاً اجرا کنید و خیلی راحت مسیر درمان را طی کنید و به درمان برسید و بعد حتماً مثل من و بقیۀ بچه‌ها می‌شوید و اگر مسیر را در کنگره ۶۰ ادامه بدهید، مسیر آنقدر شیرین و جذاب می‌شود که قابل وصف نیست فقط کسانی که می‌مانند دقیقاً می‌فهمند که من چه چیزی می‌گویم و بعد در ادامه به هیچ عنوان راضی نمی‌شوید که مسیر را رها کنید و دنبال زندگی خود بروید. خب من بیشتر از این صحبت نمی‌کنم، ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

گزارش عملکرد مرزبانی دورۀ هفتم

اهدا لوح تقدیر به مرزبانان دورۀ هفتم

مراسم پیمان و اهدا شال مرزبانان دورۀ هشتم

جلسۀ توجیحی مرزبانان جدید

با تشکر فراوان از زحمات بی دریغ و بدون وقفۀ گروه مرزبانی دورۀ هفتم که صادقانه و قلباً به انسان‌های دردمند کمک و یاری رساندند. از خداوند برای همۀ این عزیزان سلامتی، عزت و طول عمر خواهان هستیم، قطعاً که برکات این خدمت‌ها در زندگی آنها جاری و ساری خواهد شد.

ایجنت و گروه مرزبانی دورۀ هشتم

1043/01/28

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .