English Version
English

برگزاری لژیون سردار

برگزاری لژیون سردار

برگزاری لژیون سردار جلسه دوم از دوره سوم در تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ در روز دوشنبه با استادی پهلوان محترم مسافر بهزاد با دستور جلسه دنور ساعت ۱۵:۳۰ برگزار گردید .

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان بهزاد هستم یک مسافر خدا را شکر می‌کنم در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم دستور جلسه این هفتهٔ لژیون سردار دنور می‌باشد. دنور به معنای بخشنده است چند سالی است آقای دژاکام از این کلمه برای این جایگاه استفاده می‌کند.
در کنگره۶۰ در مسائل خدمت مالی  یکسری‌ها از انسان ها  همیشه پیش قدم هستند وقتی صحبت از دنوری می شود پیش قدم می شوند و آن را پرداخت می کنند، وقتی صحبت از پهلوانی شد آن را هم پرداخت کردند و چند ماهی است که جایگاه نشانی در بی‌نشانی آمده است که آن را هم چندین نفر پرداخت کردند.
پیشرفت یک شعبه به اعضای آن شعبه می‌باشد و در پیشرفت بیشتر عملکرد موجب این اتفاق می‌باشد نه صحبت کردن و یا کلمات و جمله‌های خوب و زیبا به کار بردند و این موضوع باید در باطن این قضیه اتفاق بیافتد مثل لژیون سردار که یک تازه وارد قتی وارد این لژیون می‌شود فکر می‌کند که در اینجا باید پولی پرداخت کند ولی به این صورت نیست
به نظر بنده در لژیون سردار این اتفاق رخ می‌دهد که ما را با مسائل مالی خود روبرو می‌کند که برای حل این مسئله چه باید کرد. چقدر می‌توانیم درآمدزایی کنیم، چقدر می‌توانیم پس‌انداز کنیم، چقدر می‌توانیم ببخشیم و یا چقدر می توانیم به کنگره ۶۰ خدمت کنیم، این‌ها را آموزش می‌گیریم
یک بخش مهم دیگر لژیون سردار تعهدات نسبت به جایگاه‌هایی می‌باشد که اعضا آنها را اعلام می‌کنند و این قضیه خیلی مهم می‌باشد که بتوانیم به این تعهدات عمل کنیم به طور منظم و این هم در زندگی روزمره تاثیر بسیار مثبتی دارد. از اینکه به صحبت های بنده توجه داشتید سپاسگزارم.

تایپ : مسافر مهرشاد، لژیون دوم

تنظیم و ارائه : مرزبان خبری مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .