English Version
English

دل نوشته

دل نوشته

دل نوشته (ظرفیت ،مسئولیت،قبله گم کرده ،نق زدن)
سلام دوستان نیما هستم یک مسافر لژیون چهارم
انسان به طور طبیعی موجود جاه طلبی هست و همیشه دنبال مقام و جاه طلبی است تا بتواند حکمرانی کند واین یک نقص بزرگ در انسان است،  باعث فعال شدن منیت در انسان می‌شود.
مسیر درست و ارزشی آن است که وقتی انسان به مقامی رسید و مسئولیت کاری به او سپرده شد رفتارش با سایرین تغییر نکند و دلیل برتری خودش
نسبت به سایرین نداند.
زمانی یک  انسان می تواند بگوید که در مسیر ارزش‌ها حرکت می‌کند که رفتارش با همه در زمان تحویل گرفتن مسئولیت و خدمت تغییر نکند و بین افراد بالا دست و زیردست خود فرقی قائل نشود.
ما باید طوری آموزش بگیریم و رفتار کنیم که همه افراد در زمان مسئولیت از  عملکرد ما راضی باشند، این امر زمانی ممکن می‌شود که از آموزش‌های لازم در این زمینه برخوردار شویم و دانایی خودمان را در این مسئله بالا برده باشیم .
بدانیم وقتی مقامی یا مسئولیتی به ما سپرده شد فقط برای اجرای آن کار یا مسئولیت به بهترین شکل است تا،آن هدف به بهترین شکل ممکن انجام شود. مسئولیت برای زورگویی و منیت و سوء استفاده از مقام خود نیست ، اگر به این درک از دانایی رسیده باشیم همیشه رو به جلو حرکت می‌کنیم و خود به خود به جاهای بالاتر برای کمک به بقیه می‌رسیم.
اگر دچار منیت شویم و از مقام سوء استفاده کنیم خود به خود به پایین کشیده می شویم و این اتفاق آنقدر تکرار می‌شود تا به آن درک و دانایی برسیم.
باتشکر وسپاس فراوان مسافر نیما
تنظیم وارسال :مسافر حسین لژیون یکم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .