English Version
English

ظرفیت و مسئولیت با شکل گیری شخصیت کم کم شکل می گیرد

ظرفیت و مسئولیت با شکل گیری شخصیت کم کم شکل می گیرد

هشتمین جلسه از دوره نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر حمید با دستور جلسه «ظرفیت ومسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه» در روز سه شنبه 28 فروردین ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار نمود. 
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه احمد آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. دستور جلسه این هفته (ظرفیت و مسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه) می باشد.
در گذشته من ظرفیت هیچ کاری را نداشتم و به همین خاطر به سمت مصرف مواد مخدر حرکت نمودم و نتیجه آن اعتیاد به مواد بود.
برای مثال ماشین من ظرفیتش 3 تن می باشد، متناسب با شغل خودم 4 تن آبمیوه بار زدم و در کنار آن لوازم یدکی هم بارگیری نمودم، حدود 6 تن بار داشتم وقتی به مقصد رسیدم متوجه شدم فنرهای ماشین شکسته شده است.

به همین صورت در همه کارها افراط و تفریط می کردم و یا این که هیچ مسئولیتی را برعهده نمی گرفتم و این دستور جلسه دقیقا برای من صدق می کند زیرا در مدت دوازده سال که فرزندم متولد شده بود هیچ موقع کنار خانواده نبودم. در زمان مصرف به هیچ چیز فکر نمی کردم و همیشه می گفتم کار دارم.
ظرفیت هر شخص متفاوت است و به مرور زمان با آموزش گرفتن و کسب دانایی ظرفیت افراد تغییر می کند.  
وقتی ظرفیت شخص پایین باشد از هدف خودش دور شده و باعث تخریب به خود و دیگران می شود و هیچ چیزی برای او مهم نیست، مسئولیت کار و زندگی را نمی تواند برعهده بگیرد و دچار سردرگمی می شود. ظرفیت و مسئولیت با شکل گیری شخصیت کم کم شکل می گیرد.
برای مثال در کنگره 60 به یک تازه وارد در ابتدا هیچ مسئولیتی را واگذار نمی کنند و به مرور زمان که آموزش گرفت و دانایی کسب کرد به او خدمت می دهند تا در ادامه، مسئولیت کارهای بزرگتر زندگی خود را بتواند برعهده بگیرد و مشکلاتی که برای خود و خانواده و دیگران ایجاد کرده است را به مرور برطرف نماید.
در پایان از همه شما تشکر می کنم که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید.

تصاویر برگزاری لژیون های ویلیام وایت و تغذیه سالم (جونز):  

لژیون یکم راهنما مسافر میثم:

لژیون دوم راهنما مسافر حمید:

لژیون تغذیه سالم (جونز) راهنما همسفر مهدی:

عکاس: مسافر حبیب لژیون پنجم راهنما مسافر علیرضا
تایپ و ویراستار: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
ارسال خبر: مسافر محمد لژیون سوم راهنما مسافر حمید
مرزبان کشیک: مسافر حسین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .