English Version
English

مسئول کسی است که از آن کاری را می‌خواهند

مسئول کسی است که از آن کاری را می‌خواهند

جلسه چهارم از دوره بیستم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 با دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت (قبله کم کردن نق زدن حاشیه) با استادی مسافر حامد و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حمید در روز سه‌شنبه 28/01/1403 ساعت 17:00 شروع به کارکرد.


سلام دوستان حامد هستم یک مسافر من اول‌ازهمه شاکر و قدردان خدای بزرگ هستم که آنقدر ظرفیت داده‌شده که امروز استاد جلسه باشم و از حمید آقا راهنمای محترم تشکر می‌کنم.
در مورد دستور جلسه تا آنجا که درس گرفتم و ظرفیت آن رادارم می‌خواهم مشارکت کنم کار من جوری هست که بعد از عید یک مسئولیت سنگینی به من دادند وقتی آقای مهندس داشت صحبت می‌کرد انگار زندگی‌نامه من را می‌داند و دارد برای من صحبت می‌کند ظرفیت مسئولیت قبله گم کردن و نق زدن دقیقاً کاری هست که برای من پیش‌آمده.
من کارگر بودم زیردست کسی کار می‌کردم بعد از عید آن شخص نیامد تعداد 20 نفر کارگر را به من سپردند اولش از این پیشنهاد خوشم آمد هم حقوقم افزایش یافت و هم سرپرست کارگاه شدم خیلی برام خوش‌آیند بود در ادامه آمدم دیدم که ظرفیت مدیریت این تعداد کارگر را نداشتم و این‌که بخواهم همه کارها را هماهنگ کنم را ندارم و دیگر داشتم کم می‌آوردم و دارد برای من تخریب ایجاد می‌کند.
رفتم سراغ وادی یکم و کمی تفکر کردم متوجه شدم این کار را می‌توانم به کمک شخص دیگری انجام بدهم و نخواستم غرور خودم را بشکنم و الآن کارم راحت‌تر شده و این را مدیون کنگره هستم، مسئول کسی می‌شود که از آن کاری را می‌خواهند و باید با بهترین روش آن را انجام بدهد جناب آقای مهندس هم فرمودند که ما هیچ‌وقت نمی‌توانیم یک آبدارچی را بیاوریم مدیر یک شرکت کرد چون نه توانایی آن را دارد نه ظرفت لازم برای انجام آن کار را.
و اما قبله گم کردن وقتی به من 20 نفر به من سپردن کم‌کم داشتم به آن‌ها زور می‌گفتم و من را داشت از راه و خواسته خودم دور می‌کرد یک ماه طول کشید تا با خودم کنار بیام ولی دیدم نه نمی‌توانم ولی من یاد گرفتم که کاری که از من برنمی‌آید انجام ندهم و اما حالم خوب است ممنون هستم که به صحبت‌های من گوش دادید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .