English Version
English

برای دورماندن از حاشیه باید همیشه در حال آموزش گرفتن باشیم

برای دورماندن از حاشیه باید همیشه در حال آموزش گرفتن باشیم

در خدمت راهنمای لژیون دوم همسفر طیبه هستیم و گفت‌وگویی را با ایشان تدارک دیدیم که به نگاه زیبای شما تقدیم می‌کنیم.

سلام لطفاً به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام دوستان طیبه هستم همسفر قاسم، مسافر من با ۲۰ سال تخریب با آنتی ایکس تریاک و شیره و دو گرم شیره کشیدنی وارد کنگره شدند، مدت ۱۰ ماه سفر کردند به روش DST داروی درمان شربت OT، راهنمای مسافرم آقای محمد راهنمای خودم خانم آمنه، رشته ورزشی مسافرم فوتبال رشته ورزشی خودم بدمینتون و مدت ۷ سال است که آزاد و رها هستیم.
 چه مدت از تشکیل لژیون شما می‌گذرد و لطفاً از احساس خود در جایگاه راهنمایی بفرمایید؟
 جناب مهندس می‌فرمایند: ورود به دروازه خودشناسی قرارگرفتن در جایگاه راهنمایی است. به‌عنوان خدمتگزار کوچک کنگره مدت سه سال و هشت ماه است درحال‌خدمت هستم و به خاطره خدمت در این جایگاه از خداوند سپاسگزارم. دلیل ماندگاری من در کنگره ۶۰ این عشق، آرامش و حس خوبی است که از حضور و خدمت خود دریافت می‌کنم. خدمت‌کردن در کنگره در هر جایگاهی که باشد لذت‌بخش است؛ ولی از نظر من جایگاه راهنمایی جایگاه خیلی عالی و پر از آموزش و انرژی است.
 دستور جلسه این هفته «ظرفیت، مسئولیت (قبله گم‌کردن، نق‌زدن، حاشیه)» است ارتباط این کلمات را برای ما بیان کنید؟
 به گفته استاد امین: اولین اساس آفرینش هستی حفظ تعادل است؛ چون هر چیزی که خلق می‌شود بتواند ادامه پیدا کند و شرط هستی حفظ تعادل است و بقیه قوانین بعد این به وجود می‌آید. ظرفیت، مسئولیت، قبله گم‌کردن به یکدیگر مرتبط هستند، اگر به من مسئولیتی داده شود در ابتدا قدرت آن مسئولیت به من داده خواهد شد و آیا من ظرفیت این مسئولیت و این قدرت را دارم اگر ظرفیت داشته باشم مسئولیت خود را به نحو احسن انجام می‌دهم و از داشتن این مسئولیت لذت می‌برم و این مسئولیت بال پروازی برای من می‌شود و خود را برای مسئولیت‌های سنگین‌تر آماده می‌کنم؛ ولی اگر ظرفیت پذیرش این خدمت و جایگاه را نداشته باشم قبله خود را گم می‌کنم و وارد نق‌زدن و حاشیه می‌شوم.
 در کنگره حاشیه چیست و تأثیر آن به چه شکلی است؟
 در کنگره هر جایگاه خدمتی می‌تواند سکوی پرش و یا پرتگاه باشد اگر وارد حاشیه شوم؛ یعنی از مسیر، حرمت‌ها و اصول کنگره خارج شوم جایگاه خدمتی من تبدیل به پرتگاه و سقوط می‌شود.
 منظور از قبله گم‌کردن در کنگره ۶۰ چیست؟
 قبله گم‌کردن یعنی در زندگی جهت درست را گم‌کردن و قبله گم‌کردن در همه‌جا اتفاق می‌افتد و خیلی مهم است که اگر پیمانی می‌بندیم پایبند آن باشیم.
 به نظر شما چه عاملی می‌تواند باعث شود فرد به‌دور از حاشیه باشد؟
 برای دورماندن از حاشیه باید همیشه در حال آموزش گرفتن باشیم و در هر جایگاهی که هستیم سعی کنیم به قوانین و حرمت‌ها احترام بگذاریم.
 در آخر اگر صحبتی دارید بفرمایید.
در آخر امیدوارم همهٔ ما همسفران دست‌به‌دست یکدیگر دهیم و بتوانیم گروه همسفران نمایندگی خیام را روزبه‌روز قوی‌تر کنیم، هیچ‌چیز برای ما لذت‌بخش‌تر از این نیست که قبل از قبول هر مسئولیتی ظرفیت درونی‌مان را به وجود بیاوریم و امیدوارم بتوانم از این فرصت کمی که خداوند در اختیار من قرار داده است به نحو احسن استفاده کنم.
ویرایش متن و ارسال مطلب: همسفر مرضیه، رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
عکاس: مرزبان خبری همسفر مائده
همسفران نمایندگی خیام نیشابور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .