English Version
English

زندگی درست مثل یک مسابقه کشتی است

زندگی درست مثل یک مسابقه کشتی است

سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر، با 15سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرين آنتی ایکس مصرفی ب 2 و تریاک کشیدنی، 5 ماه سفر می‌کنم به روش دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، به راهنمایی مسافر عباس لژیون دوم شعبه شفا، ورزش در کنگره شنا، تی دی اس مصرفی 1 سی سی 

برداشت از سی دی بدل 

مهندس فرمودند: رودخانه تمثیل انسان است و رودخانه به تنهایی نمی‌تواند از خودش مراقبت کند. مثل انسان که در صراط مستقیم است ولی پارازیت‌هایی در جریان است. زندگی ما از روزی آغاز شد که خداوند انسان را آفرید و همه فرشتگان به غیر از شیطان به انسان سجده کردند و زندگی به جریان افتاد در این مسیر اگر ما در صراط مستقیم باشیم و شیطان بخواهد ما را فریب دهد، دچار اشتباه و ضد ارزش نخواهیم شد.

ولی اگر از مسیر خارج شویم با کوچکترین اشاره ما دچار خطا می‌شویم. زندگی درست مثل یک مسابقه کشتی است امکان داره با یک اشتباه امتیاز از دست دهیم اگر ما در مسیر راست باشیم باعث می‌شود بدل آن فن را یاد بگیریم و دیگر از آن قسمت ضربه نخوریم، زمان در این بازی زندگی خیلی مؤثر است. سعی کنیم در زمان حال زندگی کنیم چون گذشته، گذشته و آینده هنوز نیامده است، در این مسیر زندگی امکان دارد با افراد زیادی معاشرت داشته باشیم باید سریع به حرف افراد اعتماد نکنیم، اول به اعماق درون فرد برویم و ببینیم در درون او چه می‌گذرد و سعی کنیم جایگاه زندگی را مثل عقاب در بلندی بسازیم که محکم و غیر قابل نفوذ باشد نه مثل یک مورچه که خانش با کوچک‌ترین تلنگری خراب می شود.

زمانی که ما به بیماری اعتیاد مبتلا شدیم حریم و جایگاه خودمان را از دست دادیم و باعث شد که افراد هر طوری که دوست دارند با ما برخورد کنند چون مصرف مواد باعث شده بود از لحاظ جسمی، روحی و روانی دچار مشکل شویم و بسیاری از سیستم‌های بدن از تعادل خارج شده بودند. برای اینکه اعتیاد را درمان کنیم باید اول خودمان و اثرات مواد مخدر را در صور پنهان و آشکار بدنمان بشناسیم، افرادی زودتر به درمان می‌رسند که با خود و دیگران قهر نباشند. 

مرزبان خبری مسافر رحیم 

تنظیم و ارسال مسافر مهدی لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .