English Version
English

راه خارج شدن از احمق بودن آموزش گرفتن است

راه خارج شدن از احمق بودن آموزش گرفتن است

سلام دوستان جواد هستم یک مسافر مدت تخریب ۱۳ سال آخرین آنتی ایکس مصرفی روزی ۱۰ گرم تریاک و شیره کشیدنی، مدت سفر ۲۱۰ روز، روش درمان دی اس تی، داروی درمان شربت اوتی، راهنمای درمان مسافر جواد از لژیون ۵ شعبه شفا، ورزش در کنگره فوتبال، تی دی اس در حال مصرف ۱/۲ سی سی 

برداشت از سی دی احمق ها 

 به چه کسی احمق میگویند؟ به کسی که از موقعیت ها و داشته های خود هیچ استفاده ای نمی کند یا قدر داشته های خود را نمی داند. انسانهایی که فکر نمی کنند یا کسانی که دیگران را قضاوت می کنند و در مسیر ضد ارزشها هستند، اشخاصی که لجباز هستند و به حرف هیچ کس گوش نمی کنند و اهمیت نمی دهند. حتی افراد احمق به هیچ چیز اعتقادی ندارند و یک اشتباه را چند بار تکرار می کنند.

احمق نبودن کار بسیار سختی است برای مثال از جلو به یک گاو نزدیک شدن باعث می‌شود شاخ بزند یا نزدیک شدن به الاغ از پشت باعث لگدزدن او می‌شود ولی به انسان احمق از هیچ طرف نباید نزدیک شد چون از هر طرف که نزدیک شوی ضربه میخوری. آدم نادان و جاهل که اطلاعات کافی ندارد را احمق می‌گویند. راه خارج شدن از احمق بودن آموزش گرفتن و بالا بردن دانایی است.

انسان نادان و نا آگاه در ردیف انسانهای احمق قرار دارد. جناب مهندس می فرمایند شما کارهای مهمتری دارید بگذارید احمق ها در غالب خود بمانند، چیزی که باعث تغییر انسان می‌شود هدف، خواسته و حرکت است انسان تا خواسته و هدف نداشته باشد نمی‌تواند حرکت کند. درب کنگره برای من مسافر همیشه باز است این بستگی به خود من دارد که بمانم و تغییر کنم یا بروم.

در کنگره هیچ اجباری برای هیچ‌ کس نیست. پیام کنگره برای کسانی است که خواستار رهایی و تشنه آموزش هستند. کمک کردن به کسی که خود خواستار کمک است میسر است مثلا اگر کسی می خواهد محبت را درک کند یا از کس دیگری محبت دریافت کند باید فرکانس دریافت محبت را داشته باشد. ما نمی‌توانیم محبت رابه زور درون فکر کسی جا کنیم. 

مرزبان خبری مسافر رحیم 

تنظیم و ارسال مسافر مهدی لژیون هفتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .