English Version
English

فرمانبرداری، نشانه مسئولیت

فرمانبرداری، نشانه مسئولیت

جلسه چهاردهم از دور هشتم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 نمایندگی وکیلی با استادی مسافر حجت و نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه" ظرفیت، مسئولیت، نق‌زدن و قبله گم کردن" در روز یکشنبه مورخه 26 فروردین ماه 1403 راس ساعت17 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حجت هستم یک مسافر. سپاسگذار خدواند، کنگره60 و تمامی خدمتگذاران این نمایندگی هستم و شاکر خداوند بابت رهایی‌ام. بسیار دوستدار این جایگاه بودم و همچنین خدمت صادقانه به پاس شکرگذاری.
بابت دستور جلسه، ظرفیت از فعل ظرف و گنجایش است. هر انسانی  اگر در هر جایگاهی قرار می‌گیرد ظرفیت آن را در خود نبیند علاوه بر اینکه مثمر ثمر نخواهد بود شاید خرابکاری در ادامه آن انجام دهد. ظرفیت از نگاهی دیگر زیر مجموعه مسئولیت هم می‌باشد و با توجه به اینکه اگر ظرفیت مسئولیت را در خود نداشته باشیم در نقطه مکانی، زمانی و جایگاهی به فراموشی سپرده خواهیم شد و هیچ نتیجه‌ای به عمل نخواهد آمد. 
شخص بی‌مسئولیت بلند پرواز است و به همین خاطر به هدفی دست پیدا نمی‌کند. همانگونه که اولین قدم در کسب ظرفیت و مسئولیت کسب دانایی است که کنگره نیز بر آن اشاره دارد. کنگره به ما می‌اموزد که رها شدن سخت نیست و رها ماندن سخت است. رها ماندن همان مسیر صراط مستقیم است که با عدم توجه به فرمانبرداری از آموزه‌ها و  دانسته‌ها سیر قهقرا را در پیش می‌گیرد. 
و در انتها باز هم از تمامی کسانی که بنده را در این سیر رهایی کمک نمودند تشکر می‌کنم. 

خلاصه نویسی مسافر مصطفی لژیون دوم
عکاس خبری مسافر مرتضی لژیون سوم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .