English Version
English

انجام درست وظایف باعث بالا بردن ظرفیت می شود

انجام درست وظایف باعث بالا بردن ظرفیت می شود

به نام قدرت الله

هشتمین جلسه از دور سوم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی صبا با استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر جاوید و دبیری مسافر امیر رضا با دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت(قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه) در روز دوشنبه مورخ ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

‌
خلاصه سخنان استاد:


ابتدا شاکر خداوند هستم که امروز برای اولین بار مسئولیت جایگاه استاد جلسه را تجربه می کنم. از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و نگهبان جلسه تشکر می کنم که اجازه خدمت کردن به من را دادند. همچنین قدردان راهنمای خودم هستم چرا که  به نظر من رهجوی کنگره ۶۰ هر چیزی که یاد می گیرد به واسطه ی آموزش هایی است که توسط راهنما به او انتقال داده می شود.


راجع به دستور جلسه فکر می کنم که من تا قبل از آمدن به کنگره فقط خواستار مسئولیت و جایگاه بودم و هیچوقت نگاه به توانایی و ظرفیت خودم نداشتم. زمانی که وارد کنگره شدم متوجه این شدم که این نگاه درستی نیست، حتی گاهی اوقات آن جایگاه به من داده می شود ولی خداوند یا کائنات یا هرکسی هر چیزی که قبول دارد این را به من فهماند که تا ظرفیت درست برای من ایجاد نشود آن جایگاه و یا مقام چه مادی و چه معنوی به من ضربه خواهد زد. راحت تر مثالی بزنم اگر من بخواهم پولدار بشوم تا آن حدی برای من قابل انجام است که ظرفیت آن را پیدا کرده باشم، اگر پول زیادی به من داده بشود و ظرفیت آن را نداشته باشم باعث انفجار سلولی و تخریب در من می شود و زندگی من از هم پاشیده خواهد شد.
من باید بتوانم ابتدا مبدا را مشخص کنم و بعد هم نقشه ی راه را ترسیم نمایم، یعنی بدانم که چطور می خواهم به آن مقصد یا قراری که با خودم گذاشته ام برسم. زمانی که سفر اول بودم، یک روز  خدمت آقای مهندس رسیدم و رها شدم، اولش فکر کردم که اصلا چطور من رها شدم؟ اما زمانی که قدری تفکر کردم دیدم که من ده، یازده ماه آمدم و رفتم و همچنین وظایفی را مثل سی دی نوشتن و سی دی گوش دادن، مشارکت کردن، خدمت گرفتن و گوش به فرمان بودن و…را انجام داده ام و در واقع تمام این ها داشته من را آماده رهایی می کرده است. انجام وظایفم به من کمک کرد تا ظرفیتم را بالا ببرم و ذره ذره تغییر کنم تا در یک لحظه تبدیل به یک سفر دومی بشوم. 
کنگره برای من یک الگو است، هر زمان که سی دی گوش می کنم و یا راهنما صحبت می کند فقط به مسائل کنگره محدودش نمی کنم و در زندگیم آن را بسط می دهم. کنگره تمرینی است برای زندگی کردن. اینجا قرار است قوانین زندگی کردن را یاد بگیرم. این دستور جلسه به من می گوید که خیلی دنبال به دست آوردن جایگاه نباش. اگر من ظرفیت لازم برای رسیدن به جایگاهی را پیدا کنم، آن جایگاه من را انتخاب خواهد کرد.


این را هم بگویم که من باید پارامتر زمان را در نظر بگیرم. در دنیای ما همه چیز در بستر زمان اتفاق می افتد پس من برای رسیدن اولا باید به خودم زمان بدهم و بعد این که به سمت آن جایگاه حرکت کنم. با حرف زدن خالی هیچ تولید و زایشی اتفاق نخواهد افتاد. من باید به حرف هایم جامه ی عمل بپوشانم و مثلث دانایی را با تجربه کردن کامل نمایم. خیلی اوقات من تفکر می کنم، آموزش هم در کنگره می گیرم اما عملی انجام نمی دهم. تجربه باعث می شود که ظرفیت لازم در من ایجاد شود. خیلی ممنونم که سکوت کردید و به حرف های من گوش دادید.


تهیه و ارسال : مسافر حسین

خدمتگزاران سایت نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .