English Version
English

قبله گم کردن یعنی ما راه خود را گم کنیم و سرگردان باشیم

قبله گم کردن یعنی ما راه خود را گم کنیم و سرگردان باشیم

جلسه‌ی چهارم از دوره‌ی بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی مسافر اسد، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر رحمان با دستور جلسه‌ی «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)» روز دوشنبه مورخه 27 فروردین‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اسد هستم یک مسافر. از نگهبان محترم علی آقا تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قراردادند تا خدمت کنم و در کنار شما آموزش بگیرم.
از خدای خودم تشکر می‌کنم که این جایگاه را تجربه می‌کنم من قبل از ورود به کنگره چون از اتباع افغان بودم دوستانم به من می‌گفتند شما اجازه ورود به کنگره را ندارید، ولی من با ورود به این مکان متوجه شدم که اصلاً این‌طور نیست و هرچه بیشتر از سفر درمانم می‌گذشت متوجه می‌شدم که در کنگره نژاد، قوم یا طایفه اصلاً مهم نیست. هر شخصی می‌تواند در این مکان به درمان کامل اعتیاد برسد 0
برای من قابل‌قبول نبود که در این مکان به درمان برسم و حتی بتوانم استاد جلسه بشوم، از بنیان‌گذار کنگره جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان، تمامی اعضای نمایندگی رودهن و خدمت گذاران تشکر می‌کنم.
در مورد دستور جلسه ظرفیت یعنی گنجایش و اندازه، اگر یک لیوان را در نظر بگیریم و بیشتر از گنجایش آب داخل آن بریزیم لبریز می‌شود، ما هم دارای یک ظرفیت و نقطه تحمل هستیم که اگر از حد آن بالاتر برود. تحمل آن را نداریم و گرفتار به‌هم‌ریختگی و عصبانیت می‌شویم.



ما با آموزش گرفتن و بالا بردن دانایی می‌توانیم به‌مرورزمان نقطه تحمل خود را افزایش بدهیم.
مسئول هم به کسی می‌گویند که مسئولیتی را قبول می‌کند و باید به نحو احسن آن را انجام دهد، در کنگره وقتی راهنما به ما می‌گوید که دارو را در زمان مشخص میل کنید یا سی دی بنویسید باید مسئولیت‌پذیر باشیم و به حرف او عمل کنیم.
قبله گم کردن یعنی ما راه خود را گم کنیم و سرگردان باشیم و این موضوع باعث می‌شود از تعادل خارج بشویم.
به کنگره آمدم و این راه را انتخاب کردم تا به درمان برسم و اگر بخواهم وارد راه دیگر بشوم قطعاً قبله را گم‌کرده‌ام و از مسیر اصلی خارج‌شده‌ام، پس سعی کنیم راه درست را گم نکنیم و راه کنگره بهترین راه است.

عکاس: مسافر محسن 
تنظیم و ارسال: مسافر نصرالله

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .