English Version
English

تلاش های خدمتگزاران، نشان دهنده ظرفیت و مسئولیت آنها است

تلاش های خدمتگزاران، نشان دهنده ظرفیت و مسئولیت آنها است

دهمین جلسه از دوره سی و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران، با استادی مسافر منصور، نگهبانی مسافرمسعود و دبیری موقت مسافر اسماعیل، با دستور جلسه"ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن، نق زدن ، حاشیه )" دوشنبه ۲7 فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه امروز، ظرفیت و مسئولیت( قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه) است. در ابتدا از جناب مهندس دژاکام به خاطر گنجاندن این دستور در جلسات سالیانه، تشکر و قدردانی می کنم و بسیار خوشحالم که این دستور جلسه با انتخابات مرزبانی در نمایندگی ما تلاقی پیدا کرده است. ورود هر تازه وارد به نمایندگی برای من یک آموزش در بر دارد؛ زیرا متوجه می شوم؛ بیرون از این مکان، خبری از حال خوب نیست و ما در کنگره، به راحتی به آن دست پیدا می کنیم.

زمانی که  به دستور جلسات کنگره 60 می رسم، ابتدا به دنبال معنی و مفهوم واقعی در هر کلمه می روم. ظرفیت به معنای ظرف و گنجایش است و ما در کنگره تلاش می کنیم که آن را در خود بالا ببریم و مسئولیت انجام این کار با خودمان می باشد. کلمه مسئولیت نیز مفهوم وظیفه و تعهد را دارد. کسی که ظرفیت مناسبی نداشته باشد، زمانی که مسئولیتی به وی واگذار می شود؛ ضمن اینکه مسائل و مشکلاتی را برای اطرافیان بوجود می آورد در خود او نیز ایجاد تخریب خواهد نمود. در انتها، از ایجنت محترم و مرزبان های عزیز، برای 14 ماه خدمت صادقانه ای که داشتند، سپاسگزاری می کنم و قطعا، این عزیزان بهترین نمونه برای موضوع ظرفیت و مسئولیت هستند؛ زیرا نقطه تحمل یا همان ظرفیت در طول 14 ماه خدمت، در این عزیزان افزایش پیدا کرده است.

گزارش تصویری انتخابات مرزبانی نمایندگی وحید( دوره دهم)

 

نفرات ذیل با اکثریت آرا توسط اعضا، بعنوان مرزبان دوره دهم انتخاب شدند

مسافران: حامد، تقی، مقداد، حسین، عباس

 

تایپ و ویرایش: مسافر مهدی

عکس، تنظیم و ارسال: مسافر مجتبی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .