English Version
English

کنگره ظرفیت من را بالا برد

کنگره ظرفیت من را بالا برد

جلسه پنجم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر حسن، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر ولی، با دستور جلسه «ظرفیت و مسئولیت» دوشنبه 27 فروردین ۱۴۰۳ ساعت 17 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسن هستم یک مسافر؛ خدا را شاکرم که در این جایگاه حضور دارم؛ از راهنمای خودم، نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که اجازه خدمت در این جایگاه را به من دادند.
تجربه من از این دستور جلسه این است که در محل کارم مسئولیت داشتم و به عنوان سرپرست مشغول به کار بودم ولی به واسطه مصرف مواد توانایی بدنی خودم را از دست داده بودم و توانایی اداره و انجام کار را نداشتم و مجبور به این شدم که مسئولیت و کار خودم را به عهده دیگر همکاران بیندازم؛ به مرور زمان تاروپود زندگی و شغلم داشت از هم می‌پاشید و درنهایت مسئولیتم را از من گرفتند و به من گفتند شما توانایی و شرایط انجام این کار را ندارید.
همیشه ناراحت بودم و می‌گفتم در حق من ظلم شده و من را از جایگاهی که داشتم پایین آورده‌اند، ولی همان کنار گذاشتن باعث این تفکر در من شد که مصرف مواد با من و زندگی‌ام چه کرده است.
به کنگره آمدم و به دنبال راه‌حلی برای درمان خود گشتم و به مرور زمان با تغییراتی که در من ایجاد شد کم‌کم در حال برگشتن به جایگاه قبلی خودم و جلب اعتماد دیگران هستم؛ همه این‌ها مدیون کنگره و آموزش‌های آن هستم که گنجایش و ظرفیت انجام امور را در من افزایش داده و در زندگی و شغل من باعث تغییرات مثبتی شده است.
از این‌که به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم.

تایپ و تنظیم: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .