English Version
English

در کنگره فهم و شعور بخشش را آموزش گرفتم

در کنگره فهم و شعور بخشش را آموزش گرفتم

یازدهمین جلسه از دوره‌ پنجم لژیون سردار، کنگره۶۰؛ نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران با استادی دنور مسافر ایوب  و نگهبانی دنورمسافرمرتضی و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه " دنور" دوشنبه  27 فروردین 1403 ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه لژیون سردار دنورمی باشد که معنای لغوی آن بخشنده می باشد. سال گذشته در اوایل سفرم بودم و 16.5سی سی دارو مصرف می کردم، وقتی راهنمای محترم در مورد لژیون سردار صحبت می کرد چون درک درستی از آن نداشتم. احساس می کردم می خواهند. زمانی که به نیمه های سفرم نزدیک شدم و با کم شدن دارو تغیراتی  در سیستم جسم ، روان و جهان بینی در خود احساس کردم که همین امر باعث شد وارد لژیون سردار شوم. با توجه به اینکه شرایط عضو شدن در لژیون سردار پرداخت مبلغ شش میلیون تومان بود ولی دو میلیون تومان بیشتر پرداخت نکردم در صورتیکه همان لحظه توانایی این را داشتم تا کل مبلغ را واریز کنم و بعد از مدتی با غلبه ترس وشک درونیم الباقی مبلغ را نیز پرداخت نمودم. در جشن گلریزان برای دنور شدن اقدام کردم ودرپرداخت مبلغ اولیه متزلزل شده بودم ولی با همه دغدغه هایی که داشتم آن را انجام دادم. تعهد من تا رسیدن به دنور شدن 24 میلیون تومان مانده بود و خود به خود مبلغ مورد نظر با توجه به برکات لژیون سردار برایم فراهم گردید؛ اما در ادامه نیروهای منفی مانع می شدند تا تسویه حساب نمایم و برای من بسیار سخت و دشوار بود.

بعد مدتی با راهنمایی های راهنمای محترمم توانستم بر نفس اماره غلبه کنم و بلافاصه اقدام به پرداخت نمودم ودنوری خود را کامل کردم.حدود سه چهار ماه بیکار بودم و خودم را سرزنش می کردم  از بابت اینکه چرا مبلغ 50میلون را پرداخت کرده ام و اگر پرداخت نمی کردم با این مبلغ می توانستم این دو سه ماه را پشت سر بگذرانم ولی به لطف لژیون سردار روز به روز از نظر مالی وضعم بهتر شد، و خداوند را شاکر هستم. استاد امین در جزوه جهان بینی در رابطه با لذت می فرمایند لذت در اثر جابجایی حس اتفاق می افتد. در ابتدای ورودم به کنگره 60 دچار حس های آلوده بودم ولی خدارو شکر با آموزش هایی که در کنگره دیدم توانستم آنها را تزکیه و پالایش کنم. قبل از اینکه وارد کنگره شوم درکی از بخشش نداشتم و اگر می بخشیدم تصورم این بود که باید  چندین برابر آن را دریافت کنم. خدارو شکردر کنگره فهم و شعور بخشش را آموزش گرفتم. بطور کلی کنگره 60نیازی به دنور شدن یا سردار شدن من ندارد در صورتیکه من به آموزش های آن نیاز دارم.

تایپ و ویرایش: مسافر حمزه

عکس و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .