English Version
English

وقتی آموزش می‌بینیم ، مسئول هستیم .

وقتی آموزش می‌بینیم ، مسئول هستیم .

چهارمین جلسه از دور پانزدهم سری کارگاه های آموزش عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران شعبه دکتر احمد با استادی ایجنت محترم مسافر مسعود ، و نگهبانی مسافر حیدر و دبیری مسافر مجید با دستور جلسه: "ظرفیت و مسولیت  (قبله گم کردن،نق زدن و حاشیه )" و جشن یکسال رهایی مسافر داوود ، شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

ما آدمها با هم فرق نداریم . عام و خام در نفس یکی هستند . در جسم های متعدد انسان قرار می‌گیرد . خمیر مایه اصلی در نفس همه از یک جنس هست . جسم ها ، زبانها ، کشور ها ، باهم فرق می‌کنند . ولی آن چیزی که خداوند ما را آفرید . یکی بود . ما به دنیا آمده ایم و هر کس بحر کاری آمده است . و طبق شرایط آن نفس انسان در جایگاهایی قرار گرفته‌ایم .

و تمام آن جایگاها هم ارزشی هست . هم ضد ارزشی . اگر انسان آموزش بگیرد ، ظرفیت پیدا می‌کند .دو آن ظرفیت با آموزش به دست می آید . و حالا کار ما چی هست . ما چی می‌خواهیم . قبله ای که گفته می‌شود . آن هدف مورد نظر که انسانها دارند .درونشان برخواسته هست . و برای اون خواسته باید آموزش بگیرند ‌. وقتی آموزش می‌بینیم مسئول هستیم . و شخصی که بهش مسئولیت داده می‌شود ، اگر کارش رو انجام داد . وبه آن عمل کرد به طرف آن خواسته حرکت می‌کند و غیر از این وارد حاشیه می‌شود.

درمان اعتیاد هم همین هست . وقتی میان کنگره ۶۰ و مسافر می‌شوند و بعد آموزش می‌بینند که چه کاری انجام بدهند . مسئول کارهایت خودت هستی . و خودت خواستی که مواد بکشی . حالا که به مشکل خوردیم می‌خواهیم بندازیم گردن دیگری  . و به نقطه‌ای می‌رسیم که هیچ موقع نمی‌توانیم نجات پیدا کنیم . مهندس می فرماید یک راهنمای کنگره 6۰ از بزرگترین دانشمند نایدا و هاروارد بالاتر هست . چون هیچ کس نتوانسته این عمل عظیم را انجام بدهد .

سعی کنیم همشه در حال آموزش باشیم . انسان بر سر دوراهی انتخاب هست . ومن انتخاب کردم که باشم . و قسمت دوم جلسه تولد یک سالگی داوود هست .دیگران کاشتند ما خوردیم . ما می‌کاریم تا دیگران بخورند . که داوود داره انجام می‌دهد. مسافری که می‌‌آید و خوب سفر می‌کند . اگر حقیقی باشد.  از دور هم پیدا هست . نیاز به بیان نیست .

توی آموزش پرورش رفتم و از کنگره ۶۰ می‌خواستم بگم که داوود با عمل کردش که توی آموزش پرورش کار می‌کند . همه کنگره۶۰ را می‌شناختند.چون که الگو داشتیم و فرمانبردار خوبی بود . و یک الگوی بی نقص هست . وبهترین کار در کنگره۶۰ کمک کردن به انسان های دردمند هست . فرق انسان های بر باد رفته و زیر خاکستر مدفون شده مانند گنجی بر صاحبان اصلی انها باز پس خواهد شد.

تایپ : مسافر مجید

تنظیم : مسافر محسن مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .