English Version
English

دنور به معنای بخشیدن و رها شدن

دنور به معنای بخشیدن و رها شدن

سومین جلسه از دورسوم سری جلسات هماهنگی لژیون سردار ویژه مسافران نمایندگی دکتر علیرضا(مبارکه) با استادی مسافر علی نگهبانی مسافر پهلوان حسن و دبیری مسافر کمال با دستور جلسه؛ " دنور" در روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۲۰  آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر، تشکر می‌کنم از ایجنت و نگهبان جلسه که به بنده اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم. خداوند مهربان را سپاسگزارم که فرصت پیدا کردم قسمتی از این عشق و سخاوت باشم. برای من سوال پیش آمده بود که چرا جناب مهندس اسم دنور را انتخاب کرده‌اند؟ وقتی تحقیق کردند متوجه شدم که دنور به معنای بخشیدن و رها شدن است. کسانی که می‌بخشند و منتظر بازگشت آن نیستند.

به خاطر خداوند و حال خوش خودشان می‌بخشند و عقل و عشق و ایمانشان در صراط مستقیم می‌باشد در حال رشد هستند و عشق و محبت را لمس می‌کنند. زمانی که می‌خواستم برای لژیون سردار اقدام کنم نمی‌توانستم همه آن را یکجا پرداخت نمایم و چند عدد چک دادم که نگران پاس شدن آنها بودم ولی خدا را شکر چک‌ها به راحتی پاس شدند. آقای مهندس می‌فرمایند خواسته خود را در ذهن خود متصور نمایید. خداوند در صراط مستقیم به ما کمک‌های زیادی می‌کند. کافی است دستمان را دراز کنیم نمی‌شود من به کسی سلام کنم ولی جواب بشنوم. خداوند می‌فرمایند الله و سریع الحساب، به محض اینکه نیت کنید و در صراط مستقیم باشید خیلی راحت خداوند به شما کمک می‌کند. سپاسگزار خداوند هستم که به ما توفیق ورود به کنگره را داد تا به این جایگاه برسم و این جایگاه را لمس کنم. عشق و محبت و گذشت خیلی لذت بخش است حتی در بیرون از کنگره. از بتوانید گذشت و نقطه تحمل خود را بالا ببرید بسیار خوب است. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

اهداء لوح تقدیر دنوری به تعدادی از مسافرین شعبه دکتر علیرضا (مبارکه)

تایپ: مسافر مهرداد
عکس: مسافر مهدی
تنظیم و ارسال: مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .