English Version
English

این سیستم که آقای مهندس طراحی کرده است وابسته به هیچ ارگانی نمی باشد

این سیستم که آقای مهندس طراحی کرده است وابسته به هیچ ارگانی نمی باشد

جلسه دوازدهم از دور دوم سری کارگاه های آموزشی ویژه لژیون سردار نمایندگی امام قلی خان اصفهان با دستور جلسه * دنور *با استادی راهنمای تازه واردین مسافر محسن و نگهبانی راهنمای محترم مسافر علی و دبیری مسافر جلیل در روز یکشنبه مورخ 1403/01/26 راس ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

 

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر
خدا را شاکر وسپاس گذارم که در این جایگاه خدمت می کنم. ازنگهبان، دبیروخزانه دار لژیون سردار تشکروقدردانی می کنم که اجازه دادند در این جایگاه حضور داشته باشم. عید سعید فطررا به تمام اعضای کنگره 60 تبریک می گویم و از تمام دوستانی که درامر افطاری زحمت کشیدن تشکرمی کنم.
دستور جلسه امروز دنوری می باشد. فکر می کنم که آخر سفراولم  بود که جشن گلریزان برگزار شد، خیلی بی پول بودم، لژیونی اعلام می کردیم. مبلغی که به گلریزان دادم کل موجودی من بود، ولی در قلب خودم می دانستم که همه پولی هست که دارم خیلی حس خوبی داشت،با بند بند وجودم محبت را احساس می کردم. از خداوند خواستم که دنوری را تجربه کنم. برای دوازده ماه برنامه ریزی کردم به هر نحوی که بود دنوری را پرداخت کردم و به اولین هدفم رسیدم.
در واقع کسانی هستند که بتوانند انواع پرداختی ها را در کنگره 60 انجام دهند و به من تلنگرزنند که من چه کارهایی را می توانم انجام بدهم. به من انگیزه وانرژی می دهد که بتوانم 50 میلیون بدهم وهیچ چشم داشتی به برگشت آن مبلغ نداشته باشم.
برای خیلی ها این فرصت پیش می آید که می توانند این کمک مالی  را انجام بدهند وبه حال خوش برسند و یکسری ها حسرت داشتن این حال خوش را می خورند.
امسال در آشپزخانه هر کسی به نوبه خود ش کمک مالی  کرد تا توانستیم تمام وسایل آشپزخانه را تهیه کنیم و باعث افتخار کنگره و شعبه ما بود.
این سیستم که آقای مهندس طراحی کرده است وابسته به هیچ ارگانی نمی باشد، واقعا فوق العاده است که این همه افراد خدمت می کنند و هیچ حق و حقوقی دریافت نمی کنند بلکه کمک مالی هم انجام می دهند. دوستانی هستنند که سالها در کنگره به صورت رایگان خدمت می کنند وپرداخت مالی هم انجام می دهند و از برکت آن در زندگی خود برخوردار می شوند وبه عهد خود وفا می کنند و یک قدم از همه جلوترند.
کنگره در مسیر خود حرکت می کند و کسانی می توانند از این مسیر استفاده کنند که سوار برقطارکنگره باشند، ازسفر با این قطار لذت ببرند و خود را دراین مسیر سهیم بدانند.
از لژیون سرداربسیار سپاسگذارم واز این که به صحبت های من گوش دادید بسیار قدردانی می کنم.

با تشکر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .