English Version
English

ظرفیت مسئولیت قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه

ظرفیت مسئولیت قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه

ششمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی هاتف با نگهبانی مسافرمحسن و استادی مسافر علی و دبیری مسافر جواد با دستور جلسه "ظرفیت، مسئولیت(قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)" یکشنبه 26 فروردین ماه 1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که دوباره توانستم در این جایگاه خدمت کنم و آموزش بگیرم تشکر می‌کنم از جناب مهندس و خانواده محترم ایشان که چنین بستری را فراهم کردند، از راهنمای ارجمندم ایجنت محترم آقا ناصر، مرزبانان، دیده‌بانان و تمامی خدمتگزاران کنگره تشکر میکنم.
دستور جلسه "ظرفیت مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)" می باشد قبله گم کردن همان هدف گم کردن می باشد خود من دو سال بود که به کنگره می آمدم و سه جلسه تازه واردین را می گذراندم و می رفتم همیشه میگفتم که شرایط من با بقیه فرق می‌کند و من نمی‌توانم به کنگره بیایم، می‌رفتم و دوباره یک سال بعد می‌آمدم به تمامNGO ها رفتم و نتیجه ندیدم نیروهای منفی نمی‌گذاشتند که من در کنگره ماندگار شوم و آموزش بگیرم.


همیشه با خود فکر می‌کردم که کسانی که به کنگره می‌آیند شرایطشان با من فرق می‌کند و آنها شرایطشان ایده‌آل و خوب می باشد بالاخره به یاری خداوند اذن آن صادر شد و آن نقطه تفکر در من به وجود آمد و من وارد کنگره شدم  ظرفیت آن را پیدا کردم که به درمان برسم و جایگاه‌ها را لمس کنم توانستم هدفم را پیدا کنم  قبله‌ام را مشخص کردم و در من جایگاه و ظرفیت‌هایی به وجود آمد و با این روش و متد توانستم آرام آرام به رهایی برسم  آموزش بگیرم و خدمت کنم.
هرکسی در هر جایگاهی که هست باید ظرفیت آن جایگاه را قبلا در خود به وجود آورده باشد و از آن اطمینان داشته باشد تا بتواند مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد.
به عقیده من، این‌طور نیست که باید تمام انسان‌ها پاک و منزه باشند چون جایگاه هرکسی را بر اساس ظرفیتش تعیین کردند؛ شاید شخصی درنده‌خو بوده یا شخصی دیگر شخصیت زهرآگینی داشته یا شاید شخصی مهربان یا وفادار بوده. این‌ها نشان‌دهنده این است که هر یک از این اشخاص ظرفیت خاص خود را دارد. مدیر یک دانشگاه با مدیر یک دبستان ازنظر ظرفیت ۱۰۰% فرق می‌کنند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .