English Version
English

باید راه درست از غلط را تشخیص دهیم

باید راه درست از غلط را تشخیص دهیم

یازدهمین جلسه از دوره یازدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی دکتر علیرضا (مبارکه)، با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر علمدار و دبیری مسافر اکبر با دستور جلسه  «  ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن ، نق زدن، حاشیه )» در روز یکشنبه 26 فروردین ‌ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت 17 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر، دستور جلسه امروز ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه) می باشد. ما هر مسئولیتی که به عهده می‌گیریم از روزی که به دنیا می‌آییم و موقعی که دانا می‌شویم و تجربه کسب می‌کنیم باید راه درست از غلط را تشخیص دهیم. ما اگر فرمان الهی را انجام دهیم سودش را خود می‌بریم. اگر مسئولیتی را قبول کردم مثل مسئولیت تربیت فرزند نسبت به آن مسئولیت دارم.

کارهایی را که خداوند به من سپرده را باید به درستی انجام دهم. اگر ما کارها را درست انجام دهیم خداوند هم از ما قبول می‌کند. اما اگر بخواهیم غیبت کنیم، دروغ بگوییم و در صراط مستقیم قرار نگیریم ضرر آن متوجه خودمان می‌شود. روزی که خداوند انسان را آفرید و شیطان بر انسان سجده نکرد، خداوند می‌توانست فرمان صادر کند و شیطان به امر پروردگار بر انسان سجده کند ولی خداوند اختیار را به انسان داد تا خود او تصمیم بگیرد که به سمت نور و روشنایی یا به سمت تاریکی و شیطان برود. خداوند فرموده است اگر شما کاری را با دل و جان انجام دهید و مشکلی از مشکلات بندگان من را حل کنید من ده مشکل از شما حل خواهم کرد.

دوستان اگر من امروز دراین جایگاه قرار گرفتم و به آن حال خوش رسیدم بخاطر این است که سی‌دی‌ها را نوشتم، به حرمت‌ها احترام گذاشتم وگوش به فرمان راهنما بودم وآن فرامین الهی را اجرای کردم. اجرایی کردن فرامین سخت است ولی در انتها این حال خوب را من دارم و در زندگی روزمره به صلح وآرامش رسیده‌ام. در اینجا سپاسگزارم از راهنمای محترم آقا حامد، آقای مهندس، استاد امین و خانواده محترمشان که این بستر را فراهم کردند. بخاطر اینکه آقای مهندس می‌توانست بعد از رهایی به زندگی خودش برسد ولی آمد وکنگره را تأسیس کرد تا من در این مکان خدمت کنم، آموزش بگیرم وبه این حال خوش برسم.

تایپ: مسافر مهرداد و مسافر بهرام
عکس: مسافر ابراهیم
تنظیم و ارسال: مسافر مهدی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .