English Version
English

بخشندگی باعضویت در لژیون سردار شروع به رشد می‌کند

بخشندگی باعضویت در لژیون سردار شروع به رشد می‌کند

جلسه هفتم از دوره پنجم جلسات لژیون سردار نمایندگی خمین با استادی مسافر مجید، نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه دنور در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ شروع به کار نمود.

سلام دوستان مجید هستم مسافر
در ابتدا خداوند را سپاس‌گزارم که با کنگره آشنا شدم و شاکر خداوند و آقای مهندس هستم که توانستم عضوی از لژیون سردار باشم. پیشاپیش عید فطر را به همه عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم همگی از این ماه عزیز کمال استفاده را برده باشند.
دستور جلسه امروز دنور هست؛ همان‌طور که همگی می‌دانیم آقای مهندس فرمودند که کنگره یک سازمان مردم نهاد است و به هیچ‌کجا وابسته نیستیم، یکی از مؤلفه‌های مهم هر سازمان و تشکلی برای بقا، رشد، پیش‌رفت و رسیدن به اهداف خودش؛ موضوع مالی آن تشکل است. کنگره ۶۰ هم باید شاخه مالی آن رشد می‌کرد تا بتواند ارتقا و پیشرفت داشته باشد، تفکر آقای مهندس از ابتدا راستین و تفکر بزرگی بود که از اول با قانون یازدهم شروع شد. با پیش‌رفت کنگره خواسته‌ها و اهداف آن هم بزرگ‌تر شد و لژیون سردار شکل گرفت تا زودتر هدف‌های آقای مهندس اجرایی شوند. آقای مهندس وقتی درمان اعتیاد و احیای انسان‌ها را شروع کردند سعی کردند که در آن به تمام جهات، رشد انسان‌ها را ملاک قرار بدهند و کاری کردند که تمام نیروها و ارزش‌های خوبی که در وجود انسان خفته شده است به نحوی بیدار شوند یکی از این صفات، صفت بخشندگی است که با عضو شدن در لژیون سردار شروع به رشد می‌کند که به ترتیب، مراحل لژیون مالی را از سرداری شروع می‌کنند و با رشد به دنوری بعد به پهلوانی می‌رسند. لژیون سردار یک موقعیت طلایی و گل‌ریزان، هر سال یک فرصت است که برای مسافران پیش می‌آید و باید آموزش بگیرند که از آن نهایت استفاده را ببرند وگرنه از دست‌شان می‌رود ما در روز چندین بار خداوند را با نام بخشنده و مهربان صدا می‌کنیم، چرا صدا می‌کنیم؟ برای این‌که بخشندگی را یاد بگیریم و خداوند از این صفات در ما دمیده است، آقای مهندس خیلی به این موضوعات فکر کرده‌اند که ما تمام صفات خوب‌مان رشد کند.
من در ابتدا که وارد کنگره شدم به لژیون سردار خیلی ایمان نداشتم و روی تفکرات قبلی خودم گفتم این پول‌ها برای کجا خرج می‌شود من اولین سال گل‌ریزان که در کنگره بودم مجبور بودم خانه خودم را جابه‌جا کنم و شرایط مالی مساعدی هم نداشتم ولی با این حال همسفرم و خودم عضو لژیون سردار شدیم؛ چون تعهد کرده بودیم، از آن به بعد اتفاقات بسیار خوبی برای من در زندگی افتاد در گل‌ریزان سال ۱۴۰۲ هم تصمیم داشتم در لژیون سردار شرکت کنم ولی نارضایتی شدیدی در من به وجود آمده بود و وجدانم راحت نبود و پیش خودم گفتم خودت از دست خودت ناراضی هستی چطور خداوند و کنگره از دست تو می‌تواند راضی باشد و در قبال چیزهایی که کنگره به تو داده است تو چه کار کرده‌ای؟ این بود که برای دنوری ثبت نام کردم الان حس خوبی دارم که آگاهی من نسبت به بخشندگی و بخشیدن در کنگره بالا رفته است و تغییرات زیادی در من به وجود آمده است. امیدوارم تا لحظه‌ای که هستم بتوانم در راستای اهداف کنگره حرکت کنم و عضو لژیون سردار باقی بمانم.
ممنون از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید.

نویسنده: راهنمای محترم مسافر حمیدرضا

عکاس: مرزبان خبری مسافر حمید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .