English Version
English

سفر در لژیون تغذیه مکمل درمان اعتیاد است

سفر در لژیون تغذیه مکمل درمان اعتیاد است



دوازدهمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی بیهقی سبزوار روزهای سه‌شنبه با استادی مسافر مهدی نگهبان مسافر حمیدرضا و دبیری مسافر قربان با دستور جلسه«تجربه من از اضافه وزن به روش کنگره 60» در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۱ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
خدا را شاکرم که در کنگره ۶۰ هستم. از نگهبان و دبیر محترم هم تشکر می‌کنم، امیدوارم که از شما دوستان آموزش بگیرم و لایق خدمت کردن باشم.
دستورجلسه در مورد تجربه من از اضافه وزن به روش کنگره ۶۰ که روش دی اس تی نام دارد.
در نوشتار کنگره ۶۰ چیست؟ مهم‌ترین اهداف را در سال ۱۴۰۳ می‌خواند که تحقیقات روی نمونه‌های جانوری و مقالات کیس ریپورت، تحقیق آزمایشگاه و دانشگاه کنگره ۶۰ و کاهش وزن به روش درست و گنجانده شدن در دستور جلسه سالیانه در ابتدای سال جدید، نشان از اهمیت بالای کاهش وزن در کنگره ۶۰ دارد به‌طوری‌که آقای مهندس اعلام کردند که راهنماها از سال جدید باید بروند روی ترازو و راهنما که این‌قدر جایگاه بالایی نزد جناب آقای مهندس دارد قرار بود که به این شکل الگو قرار بدهد و حتی تهدید به بستن لژیون هم کرده، یعنی این‌قدر اضافه وزن مهم است، البته کاهش درست آن مهم‌تر از رفع اضافه وزن هست.
من  تجربه کاهش وزن به روش دی اس تی رادارم؛ و بعد از مدتی که از سفر من گذشت متوجه شدم مشکل کبد چرب دارد به‌مرور  پاک‌سازی می‌شود.  مشکل زانودرد و کمردرد به خاطر ۳۰ کیلو اضافه‌وزنی که داشتم، کم‌کم رفع می‌شود. قند، چربی، کلسترول هم شروع شد، به تعادل و  ترکش‌های باقیمانده از دوران مصرف مثل یبوست کاملاً رفع شد و به بهترین شکل گوارش شروع کرد به فعالیت.و اعتمادبه‌نفس به جسم و سلامتی من برگشت و حتی ۲۰ درصد در خرید مواد غذایی برای من صرفه‌جویی شد و در انتهای سفر مشاهده کردم که ریزش موی سرم هم متوقف‌شده.سفر تغذیه برای من پیچ‌وخم زیادی داشت  ولی دل‌نشین و لذت‌بخش بود.
سفر در لژیون تغذیه مکمل درمان اعتیاد است هم برای مواد هم برای نیکوتین چون وقتی مواد را درمان می‌کنید، تقریباً ۲۰ درصد اضافه وزن پیدا می‌کنید و با درمان نیکوتین هم ۴۰ تا ۴۵ درصد وزن بالا می‌رود ولی این مورد را در لژیون تغذیه می‌توانید رفع کنید. سفر تغذیه فوق‌العاده آسان است به خاطر اینکه مشکلات و سختی‌های رژیم‌های متنوع و به‌دردنخور و محدودیت‌های بیرون را ندارد و دست و پاگیر نیست و ازلحاظ مالی کاملاً به‌صرفه است. در کنگره هیچ رژیم غذایی خاصی ندارد و مطابق تغذیه‌ای که در منزل دارید اقدام می‌کنید و کم‌کم شروع می‌کنید به درمان و تعادل ، اما یک سری از قوانین و مقررات  باید در لژیون کار شود و رعایت گردد و سادگی آن به‌قدری زیاد است که اگر به آن اهمیت داده شود هیچ سختی احساس نمی‌گردد. من اگر بخواهم کارکرد لژیون تغذیه را بازکنم  مانند وسیله و ماشینی که برای اینکه کار خودش را انجام بدهد نیاز به سوخت دارد یا مثلاً لوازم برقی  نیاز به برق‌دارند و انسان هم به خاطر اینکه  بتواند کار خودش را انجام دهد نیاز به انرژی و سوخت دارد که از مواد غذایی دریافت می‌کند و این مواد غذایی یک معیار و واحدی دارد که همان‌طور که برای مثلاً بنزین می‌گوییم لیتر در انسان هم به سوخت می‌گوییم کالری. هر انسانی طبق استانداردی که آقای مهندس فرمودن که استاندارد جهانی هم هست ۲۴۰۰ کالری را باید در روزدریافت کند که وزنش ثابت بماند از این ۲۴۰۰ هرچه بیشتر دریافت کنیم چاق می‌شویم و اگر کمتر دریافت کنیم لاغر می‌شویم اگر انسان ۱۹۰۰ کالری در روز سوخت‌وساز داشته باشد شروع می‌کند به کاهش وزن و هرروز تقریباً ۱۰۰ گرم کاهش وزن پیدا می‌کند و اگر ضرب‌در ماه بکنیم می‌شود در حدود دو کیلو، و در طول ۱۰ تا ۱۱ ماه سفر بدون اینکه متحمل سختی شویم چیزی در حدود ۲۰ تا ۲۴ کیلو وزن کم می‌شود. در کنگره سفر تغذیه به‌راحتی انجام می‌گیرد ولی در بیرون از کنگره از این خبرها نیست با روش‌های غلط مانند عمل بای پس معده که گنجایش معده را کاهش می‌دهند و عاقبت آن نارسایی کبد و درنهایت فوت شخص می‌باشد، یا اینکه طول روده را کم می‌کنند به خاطر اینکه جذب مواد غذایی کم شود یا عمل‌های مختلف پیکرتراشی یا ساکشن‌های مختلف که چربی‌ها را از بدن خارج می‌کنند و بعد باید کلی بخیه و دوخت و دوز انجام شود تا جای خالی آن مشاهده نگردد و یک عده هم هستند که گول قرص‌های لاغری را می‌خورند که ما اصلاً چیزی به نام داروی لاغری نداریم و مشخص نیست که چه چیزی هست و غالباً هم از مشتقات شیشه و آمفتامین می‌باشد.
کنگره ۶۰ در درمان سفر اوتی و نیکوتین و کاهش وزن حرف از تعادل می‌زند که اگر فرد به‌صورت درست و اصولی درمان شود، اگر در لابراتوار هروئین یا انبار تریاک هم قرار بگیرد، هیچ تمایل و وسوسه‌ای به مواد ندارد و این یعنی همان تعادل. ممنون که سکوت کردید وبه صحبت‌های من گوش کردید.

اعلام سفر رهایی از بند مواد:

مسافر علی به راهنمایی مسافر محمد،لژیون یکم

اعلام سفر رهایی از بند مواد:

مسافر جواد از لژیون ششم به راهنمایی مسافر روح‌لله

عکاس: مسافر غلامرضا لژیون سوم
تایپ: مسافر محمدرضا لژیون هشتم
تنظیم:مسافرابراهیم لژیون دوم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .