English Version
English

گروه خانواده- معرفی شال‌های مقدس کنگره ۶۰

گروه خانواده- معرفی شال‌های مقدس کنگره ۶۰

مکانی که خواستاران درمان اعتیاد، در آن‌مکان گرد هم آمدند تا رها شدگان، دستانِ خواستاران درمان را به‌رسم آموزش و خدمت بگیرند. مکانی که جوانه‌های عشق توسط همان گمگشتگان، در همان زمین مقدس کاشته شد و بدون هیچ چشم‌داشتی، با عشق و محبت خدمت می‌کنند. در مسیر این تلاش‌ها، در آزمون‌هایی از سوی خداوند، شال‌هایی رنگی در بین عده‌ای از این خدمتگزاران به‌رسم امانت اهدا می‌شود و آن خدمتگزاران در جمع امانت‌دارانِ خدمتِ الهی وارد می‌شوند.

 

شال بنفش (ارغوانی): شال ارغوانی برگردن آقای مهندس حسین دژاکام بنیان کنگره ۶۰ می‌درخشد. بزرگ‌مردی که مسیرِ درمانِ اعتیاد را کشف کرد و مسیر را برای افراد نشانه‌گذاری کرد و خود و خانواده‌شان را وقف احیای انسانی نمود.

 

شال سفید: شال دیده‌بان‌های محترم (ستون‌های کنگره) که در هاله نماد افرادی به‌شکل استثنایی بااستعداد و خودهوشمندانه با حساسیت بالا شهود قوی و توانایی ذهنی و کاربردی به‌خاطر عقل و درک بالایشان به سرعت تصمیم درست را می‌گیرند و وارد عمل می‌شوند.

 

شال قرمز: شال قرمزرنگ، دستیاران دیده‌بانان و به‌نوعی یاری‌رسان شال‌های سفید هستند و بسیار در امورات شعب و کنگره تلاش می‌کنند و برای جایگاه بالاتر تمرین می‌کنند و آماده خدمت به کنگره هستند؛ چون دیده‌بانان نمی‌توانند به همه امورات شعب و اعضاء رسیدگی کنند. این‌عزیزان از وقت و قدم خود برای این امورات به یاری‌رسانی اهداف کنگره می‌آیند و دیدگاهی عمیق و چندجانبه را بر اوضاع دارند.

 

شال کرم: نشان سرپرستان و مدیران مدبر و راهنمایان مرزداران و مرزبانان این قطعه زمین‌های مقدس هستند. این بزرگان ایجنت و اسیستانت نام دارند، اینان آزمون‌های خدمتِ عاشقانه و آموزش‌های راستین را گذراندند و می‌توانند مقتدرانه و باایمان با بال‌هایِ قویِ باورِ محبت، شعبه‌ها را در آغوشِ امن خود نگهداری و مراقبت نمایند.

 

شال زرد: شال زرد رنگِ آرامش و امنیت، بر شانه‌های مرزبانان چون خورشید می‌درخشد و مرزهای جغرافیایی و معنوی نمایندگی‌ها در سایه محبت و عمل سالم این‌بزرگواران در امن‌وامان هستند. زحمتکش‌ترین و پرتلاش‌ترین خدمتگزاران این قطعه زمینِ امن به نام کنگره، مرزبانان هستند. خستگی‌ناپذیر در مرزهای عشقِ کنگره، با سلاحِ عشق و محبت، پاسدار قوانین و حرمت‌های مکان امن و مقدس کنگره هستند.

 

شال سبز: راهنمای تازه واردین، کسانی‌که با آغوشِ باز و باورِ محبت، تازه واردین دل‌خسته، پریشان و گم‌گشته را می‌پذیرند و به‌راستی با علم و دانشِ خود، تازه‌وارد را نوازش می‌کنند تا آنان معنای کنگره را چون نقشی بر قلبشان حک کنند. ظریف‌ترین و حساس‌ترین امر کنگره در این قسمت با دست توانای این بزرگواران به ثمر می‌نشیند و تازه‌وارد چون نوزادی متولدشده به لژیون تحویل داده می‌شود.

 

شال نارنجی: شال نارنجی آنقدر ارزشمند است که نام‌و‌نشانش راهنمایی است. راهی را نشان می‌دهد برای آنانی که رهجویش شده‌اند و اینک آموزش رهجویان، همان هدفِ والایی است که بنیان، دیده‌بان، اسیستانت، مرزبان، راهنمای تازه‌وارد جمع شدند تا به آن دست یابند و لژیون مکانی است که از سوی تمامی خدمتگزاران حمایت می‌شود تا کلمه مقدس آموزش در آنجا به‌باربنشیند تا درمان صورت پذیرد و گل رهایی متولد شود و رشد نماید.

 

شال سرمه‌ای: شال ویلیام وایت نیز با رنگ سرمه‌ای خود، مخصوص عزیزانی است که مصرف نیکوتین داشتند و در کنگره سفر کردند و به ر‌هایی رسیدند و به افرادی که در تاریکی قلیان و سیگار هستند، یاری می‌رسانند

خداوندا؛ دارندگان شال‌های رنگی کنگره را موفق و سلامت بدار تا در سایه‌ی اطاعت الهی ماندگار باشند. خدایا؛ برای این‌عمل عظیم  شکر شکر شکر

تهیه و ارسال مطلب: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون پنجم)

همسفران نمایندگی بیستون (کرمانشاه)

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .