English Version
English

یک سری لذت‌ها در دنیا هست که در ادامه تبدیل به ذلت می‌شوند

یک سری لذت‌ها در دنیا هست که در ادامه تبدیل به ذلت می‌شوند

اولین جلسه از دور سوم لژیون آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ ،لژیون بروجن با استادی راهنمای محترم مسافر محمد،نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر مصطفی با دستور جلسه "تجربه من ازاضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰" در روز جمعه ۲۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محمد هستم مسافر.

در ابتدا خدا را شاکر و سپاسگزارم بابت جایگاهی که در آن قرار گرفتم.

 از راهنمای سفر جونزم آقای احمد تشکر می‌کنم.

 اگر یک روزی به من می‌گفتند در این جایگاه می‌نشینی و در مورد اضافه وزن صحبت می‌کنی اصلاً باورش هم برای من غیر ممکن بود،من قبل از این یک شکم خیلی بزرگ داشتم و شدیداً به خوراکی‌ها،غذاها و فست فودها علاقه داشتم. حتی یک روز آقای احمد به شوخی به من گفت اگر تو یک روز بخواهی رهجوی من شوی من اصلاً تو را قبول نمی‌کنم.

 این دستور جلسه دومین دستور جلسه سال جدید است. اولی تفکر و دومی اضافه وزن و رابطه کاملاً مستقیمی هم با هم دارند. اولین دستور جلسه می‌گوید: سال جدید است اگر میخواهی درمان شوی، یا علی بیا وسط میدان و شروع کن. دومین و مهم‌ترین دستور جلسه: اضافه وزن. فرد لاغر می‌گویند ما اصلاً سر و کاری با این دستور جلسه نداریم ما ۵۰ کیلو هستیم یا ۷۰ کیلو هستیم در اصل هر کسی بخواهد بداند که این دستور جلسه چه ارتباطی با او دارد یک سری به یخچال خانه‌اش بزند، ببیند میوه یا سبزیجات بیشتر داخل آن است یا قرص و دارو و شربت و پماد و این چیزها هر کدام که بیشتر بود دیگر تصمیم با خودش است که وارد لژیون جونز بشود یا خیر. در لژیون جونز راهنما می‌تواند به افراد چاق برنامه بدهد ولی کاری با افراد لاغر ندارد.

اگر دقت کنید اقای مهندس می‌فرماید اضافه وزن و تجربه من از تعادل،همه چیز از به تعادل رسیدن است، می‌گوید: نه کم و نه می‌گوید زیاد اینجا که ما نشسته‌ایم داریم در مورد مسائلی صحبت می‌کنیم که دنیا در مقابل آن زانو زده است،مثل اعتیاد، سیگار، سرطان، کولیت،زگیل تناسلی اینها از معضلاتی است که دنیا باهاشون درگیر است. ولی کنگره ۶۰ درمان کننده این موارد است من زمانی که وارد کنگره شدم ۷۴ کیلو بودم بسیار لاغر ضعیف ولی دو سال‌و‌نیم هم بود که مواد مصرف نمی‌کردم، سقوط آزاد بودم، یواش یواش درمانم انجام شد سیگار را هم درمان کردم اومدم جلو وارد سفر دوم شدم و به جایی رسیدم که وزنم ۱۰۳ کیلو شد لباس‌هایم برایم تنگ شده بود همیشه لباس‌های گشاد می‌خریدم لباس‌هایی‌ام دوست داشتم اما نمی‌توانستم بپوشم راه رفتن برایم مشکل شده بود، بند کفشم را نمی‌توانستم ببندم خلاصه انواع بیماری‌ها به سراغم آمدند اولیش رفلکس معده دومی تنگی نفس سومی زانود درد چهارمی خروپف پنجمی حال کار کردن نداشتم ششمی شخصیتم رفت زیر سوال یعنی همه مرا یک آدم پرخور و بدون اراده می‌دانستند لژیون جونز هم در کنگره بود ولی به آنجا هنوز نرسیده بودم بعد فهمیدم یک سری لذت‌ها در دنیا هست که در ادامه تبدیل به ذلت می‌شوند از جمله مصرف موادمخدر،مصرف سیگار و پرخوری. مواد مخدر اوایل خیلی خوب بود ولی بعدها مرا کارتن خواب کرد. 

در ادامه من به مشکلاتی رسیدم که اصلاً هروئین و شیشه داخل آن مشکلات گم شده بود مشکلاتی مثل اضافه وزن آقای مهندس در مورد تغذیه مناسب سی‌دی‌های زیادی داره که می‌گوید:اول باید جسم را بشناسی و تا زمانی که این جسم فوق پیشرفته را نشناسمیم هیچ کاری نمی‌توانیم برای آن انجام دهیم.

در سی‌دی نامه۲ آقای مهندس از کلمه ای به نام رسپتورها استفاده میکنه یعنی زمانی که شیرینی مصرف می‌کنی اون گیرنده منتظر هست که شیرینی را دریافت کنه و زمانی که دریافت کرد در بسته می‌شود،حالا شما هرچه می‌خواهی سیب بخور، پرتقال بخور،غذاهای مختلف بخور. 

شخصی می‌گوید من هرچه می‌خورم چاق نمی‌شوم، شما مشکلت در رسپتورهاست.

زمانی که آقای مهندس می‌گوید بیماری اعتیاد اپیژنتیک است؛ یعنی بیماری که ژن‌ها تغییر کرده است. مهندس می‌فرماید قهوه یعنی آنتی‌اکس علاوه براینکه روی رفتارهای شیمیای مغز تاثیر می‌گذارد آن رسپتورها را هم می‌بندد. حالا وقتی OTمی‌خوری رسپتور بسته است.

آقای امین در سی‌دی تغذیه می‌فرماید: همه مسافرین با شکم پر اوتی مصرف کنند به هر کسی با شکم خالی مصرف کرد نصف دارو را جذب می‌کند و مثال می‌زند شما در جایی هستید که هوا سرد است میخواهید آتش روشن کنید کبریت دارید چوب ندارید یا برعکس چوب دارید کبریت ندارید نمی‌توانی آتش روشن کنی گرم‌ام نمی‌شوی.

 هر وعده غذایی که می‌خوری حتماً از خرما استفاده کنید چون غذاها سرد است و سردی باعث چاقی و اضافه وزن می‌شود. صبح آب را ناشتا با D.sap میل کنید.۲ تا ۳ مشت آب ناشتا میل کنید تا مخاط موادی که شب از معده به طرف گلو برگشته به داخل معده برگردد تا دفع شود. آقای امین سفارش می‌کند عین غذا خوردن و یک ساعت بعد غذا آب یا مایعات نخورید چون سوزش معده و مشکلات دستگاه گوارشی مربوط به خوردن مایعات بعد غذا است. ولی من هیچ کدام را نمی‌دانستم و تمام صحبت‌های که انجام دادم از سی‌دی‌های مهندس است چون علم از آقای مهندس است و من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.

آقای مهندس می‌گوید:از همه غذاها استفاده کنید حتی آبگوشت و کله پاچه و دنبه و.... فست فود هم بخورید ولی ماهی یک بار، می‌گوید نوشابه نخورید چون یک لیوان نوشابه ۳۲ لیوان آب لازم دارد تا دفع شود بعد از شخص سوال می‌کنی در روز چقدر آب می‌خوری؟ در جواب می‌گوید من اصلاً یادم نیست آخرین بار کی آب خوردم. آقای مهندس می‌گوید:چای کم بخور چون یک لیوان چای ۲ لیوان از آب بدن را می‌گیرد و دفع می‌کند. می‌گوید ویتامین‌ها خیلی مهم است چون تمام بیماری‌ها از کمبود ویتامین است. علت ریزش مو:کمبود ویتامین است و تمامی ویتامین‌ها در D.sap موجود است ک ماده‌ای در بدن ما است به نام پتاسیم که مسئول تنظیم آب بدن است که D.sap سرشار از پتاسیم است. آب و خواب کافی برای سلامتی خیلی مهم است هیچ کجا آقای مهندس به افراد چاق نگفته است زیاد ورزش کن و زیاد پیاده‌روی کن می‌گوید روزی نیم ساعت پیاده روی. استاد سردار می‌فرماید راه رفتن و درست راه رفتن خیلی مهم است و در ادامه می‌توانید دونده ماهری هم باشید.

 از اینکه در بین شما هستم خیلی خوشحالم از اینکه به صحبت‌های بنده گوش کردید سپاسگزارم.

رهایی ۳۰ سی دی راهنمای تازه واردین مسافر جاوید 

تایپ:مسافر اسماعیل 

ویراستار:مسافر رامین 

تنظیم و ارسال خبر:مسئول سایت مسافر رسول 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .