English Version
English

سی دی شناور

سی دی شناور

برداشت از سی دی شناور (استاد امین)

استاد امین در سی دی شناور می‌فرمایند: هدف اصلی کنگره 60 احیای انسانی است. خوشحالی در جمع اتفاق می‌افتد و بودن انسان‌ها در کنار یکدیگر اتفاق بزرگی است، در کنار هم بودن چه مثبت و چه منفی، ارزش زیادی دارد، تکامل در جمع صورت می‌گیرد و همه ما به یکدیگر نیاز داریم و باید از تجربیات هم استفاده کنیم. قدرت جمع بودن این است که با کمک یکدیگر و در کنار هم و باهم می‌توانیم قدرت را به وجود بیاوریم، این قدرت لژیون است، قدرت درمان است که در جمع اتفاق می‌افتد. اگر در جمع باشیم شاید مشکلی که داریم را یکی از افرادی که در لژیون هست بتواند حل کند. آقای مهندس می‌فرمایند: سه چیز باید در کنار هم باشد؛ مکان مناسب، زمان مناسب، سخن مناسب. ما باید بدانیم که حرف را در کجا و چه وقت باید زد. اگر این مثلث را اجرا کنیم و مثل یک شناگر ماهر روی آب سبک و شناور باشیم و از ضد ارزش‌ها دوری کرده و آموزش‌ها را کاربردی کنیم آن‌وقت موفق می‌شویم. این شناور بودن به این بستگی دارد که با منیت نگاه کنی یا بدون تکبر و غرور. اگر با منیت همراه باشد که مثل همان سنگ است که زیر آب می‌ماند، ولی اگر بدون تفکر و غرور بخواهی عمل کنی موفق می‌شوی.

وقتی‌که مسافر یا همسفر وارد کنگره می‌شود هیچ‌کدام جهان‌بینی بلد نیستند و هر دو حالشان خراب است. یکی با مواد حالش خراب است و یکی هم بدون مواد. البته همسفر حالش خراب‌تر و تخریبش زیادتر از مسافر است. فرد مصرف‌کننده که به کنگره می‌آید مثل همان نوزاد است که تازه به دنیا آمده و در صور پنهان همان‌قدر ضعیف است، برای قوی شدن باید به قوانین کنگره احترام بگذارد و اجرا کند و اصولی که هست را انجام دهد تا به نتیجه لازم برسد. برای اینکه بدنتان سالم باشد باید شنا کردن را انتخاب کنید چون برای بدن خیلی مفید است، حتی راه رفتن در آب به بازسازی بدن کمک می‌کند.

اگر بخواهی شناگر ماهری بشوی باید از ضد ارزش‌ها دوری‌کنی، آموزش‌ها را خوب یاد بگیری تا به نقطه لازم برسی. انسان باید چگونه بودن را یاد بگیرد، وقتی انسان پیچیده می‌شود شرایط هم برای او سخت می‌شود. باید در زندگی انتخاب درست کرد، مثل مصرف‌کنندگان که باید اول درمان شوند و به حال خوب برسند تا بعد بتوانند کارهای روزمره را انجام دهند و بعد از کار کردن باید تشخیص دهند که در کجا و چه زمان و چه‌کاری انجام دهند. باید قدر چیزهایی که داریم را بدانیم، امیدوارم همه خانواده‌ها بتوانند احیا شوند و پیوند محبت دوباره شکل بگیرد و قوی‌تر شود تا زندگی شیرین شود.

همسفر فاطمه از لژیون سوم

 

تایپ: همسفر سمیه رهجوی راهنما همسفر سهیلا (لژیون دوم)

تنظیم و ارسال: راهنما همسفر زهره

همسفران نمایندگی تاکستان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .