English Version
English

دنور یعنی فرد بخشنده

دنور یعنی فرد بخشنده

جلسه هفتم از دوره اول سری جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰ لژیون دزفول، با استادی پهلوان مسافر مجید ، نگهبانی دنور مسافر امین و دبیری مسافر امین و خزانه داری مسافر امید، با دستور جلسه ی «دنور» جمعه مورخ ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ١۱:۳۰ در پارک پردیس دزفول آغاز به کار نمود.
سخنان استاد:
سلام دوستان مجید هستم یک مسافر.
دستور جلسه امروز لژیون، دنور است، من به دنورهای عزیز خداقوت می‌گویم و انشاالله در کنار این عزیزان حال خوب را دریافت کنیم.
دنور بودن یک افتخار بزرگی است که بتوان شخص یک برگ زرینی را در کنگره 60 رقم بزند و ماهم جز افرادی باشیم که در این راستا دست همیاری را به کنگره 60 بلند میکنیم.
بنظر من مجیدی که در این مقطع از زمان به درمان رسیده و در لژیون سردار آمده همچنان یاری کنگره 60 را می‌خواهد و این نیست که بگوییم دیگه تمام شده و من کامل شدم. همین که شخص دنبال یک خدمتی می‌رود و یک خدمتی می‌گیرد و باید به نحو احسن انجام بدیم، این همان دست همیاری است که کنگره 60 به من کمک می‌کنه و من دست کنگره را می‌گیرم تا بتوانم پله ها را بالا بروم و درست از آن‌ها استفاده بکنم.
این نیست که بگم من دارم خدمت می‌کنم، نه آن شخصی دارد خدمت می‌کند که این جایگاه را برای ما محیا کرده و برای ما این زمینه را آماده کرد که تو درمان می‌شوی، به حال خوب می‌رسی و حال خوب را تجربه می‌کنی.
دنور یعنی فرد بخشنده، و انسان باید بتواند گذشت داشته باشد.
شاید یک شخصی از یک مقطعی در یک بن بستی گیر کند، و می‌گوید دیگر نمی‌توانم بالاتر بروم، ولی وقتی دستش را باز می‌کند و خدا می‌خواهد به او کمک کند، می‌گوید باید بنده هم آن صفت اصلی را که خدا در ذات انسان نهفته است را باید بارور کنید و شما هم یک بخشنده مهربانی باشید مانند عزیزانی که تک تک عضو لژیون سردار هستند، از خیلی مسائل می‌گذرند.

من  افرادی را می‌شناسم که می‌گویند ما در یک مقطعی گیرکرده بودیم ولی وقتی بخشش کردیم آن قفل باز شد و خیلی کمک شد؛ و امیدواریم که هم بتوانیم معنوی دریافت کنیم و هم پرداختی های خوبی داشته باشیم.

وقتی عزیزانی که حس خیلی خوبی دارند و می‌آیند کارت می‌کشند، قطعا آن ها دریافت های قبلی را داشتند و همچنان در ادامه دارند دریافتی های جدیدی را تجربه می‌کنند و خدا هم در ادامه متوجه آن کارهایی که ما انجام می‌دهم است و خداوند به دیدگاه ما خیلی توجه دارد، که ببیند ما از صمیم قلب داریم این کار را انجام می‌دهیم یا منتظر بازپرداخت آن هستیم.
انشاالله خدا کمک کند تا ما بتوانیم جز اولین‌ها باشیم و خیلی خوشحال هستم که داریم کم کم می‌رویم زیر سقف و این زیر سقف رفتن و همین کمک‌های اعضا در لژیون سردار است، که از خودگذشتگی میکنند و کمک می‌کنند و پرداختی دارند، که برگ‌های زرین از طریق این افراد مدام ورق می‌خورند و ما لذتش را می‌بریم، مانند افرادی که کمک می‌کنند برای دانشگاه  و دانشگاه را با آن عظمت را پر و بال می‌دهند و شاخ و برگ می‌دهند و آینده خوبی را برای آیندگان رقم می‌زند، که انشاالله خانواده من خود من و تمام افراد بتوانند آنجا تحصیل کنند.
امیدوارم در این بخش من مجید جز افرادی باشم که در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و یک قلک خوبی را به دست آورده که آیندگان می‌توانند از آن استفاده کنند، افرادی که نیاز به درمان دارند به این بخش بپیوندند. این شعبه‌هایی که در سراسر کشور داره ساخته می‌شود، همین شعبه جدید دانیال اهواز، شعبه دزفول این‌ها همه جز رحمت‌های الهی است که خدا به افراد کمک می‌کنند که چنین بناهایی بسازند برای آیندگان ماو از آن لذت ببرند.
به تمام اعضای لژیون دزفول تبریک می‌گوییم انشاالله زیر سقف بروید و به موفقیت‌های بیشتری برسید و انشاالله من هم بتوانم در این مجموعه بیایم و خدمتگزار خوبی باشم.


عکاس و تایپ گزارش: همسفر مهزیار
ویرایش و ارسال گزارش: همسفر مهزیار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .