English Version
English

انسان با حدود ۳۸هزار میلیارد سلول سر و کار دارد و نمی‌شود یک دفعه کاهش وزن داد

انسان با حدود ۳۸هزار میلیارد سلول سر و کار دارد و نمی‌شود یک دفعه کاهش وزن داد

جلسه دوم از دوره اول کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی محمدی‌پور قم، با استادی راهنما مسافر مهران، نگهبانی مسافر حامد و دبیری مسافر علی با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰" سه‌شنبه ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

خداوند را شاکر و سپاسگزارم به لطف خدمتگزاران شعبه نمایندگی محمدی‌پور در این جایگاه خدمتی قرار گرفتم، تاسیس شعبه‌را تبریک عرض می‌کنم خدمت همه و مخصوصاً دوستانی که خیلی زحمت کشیدن، جایگاه ایجنتی را خدمت آقای علی محمدی تبریک عرض می‌کنم و خدمت مرزبانان شعبه تبریک عرض می‌کنم و همچنین پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم.
از راهنمای محترم درمانم آقای اکبر علیرضای و راهنمای محترم جونزم آقای محمد کاوریان تشکر می‌کنم بابت تمام زحماتشان.

دستور جلسه راجع به تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ است.
انسان باید یک‌جایی بیدار بشود! ما هم اگر اومدیم کنگره یک‌جا تخریب را دیدم، زمانی که من وارد کنگره شدم تخریب را در جسم خودم دیدم.
چندین سال قبل که برای آوردن دخترم به مدرسه‌اش مراجعه کرده‌ بودم به لحاظ اینکه اضافه‌وزن داشت ناخواسته به او گفتم که زمانی که دنبالت می‌آیم از اضافه‌وزن و چاقی شما خجالت می‌کشم و در حقیقت متوجه تخریب این جمله نبودم، مدت‌ها گذشت و دخترم کم‌کم به وزن متعادل رسید ولی در آن زمان من اضافه‌وزن داشتم و مجدد روزی که برای آوردنش به دانشگاه رفتم به من گفت بابا من خجالت می‌کشم تو خیلی چاق هستی و آنجا اولین تلنگر به من وارد شد.
من به‌ هیچ‌وجه متوجه اضافه‌وزن خودم نبودم و نمی‌دانستم در آستانه گرفتن دیابت هستم، به زانوهایم دارد فشار می‌آید و کبدم چرب شده، از هر شخصی هم که می‌پرسیدم چکار کنم وزنم کم بشود هر شخصی برایم نسخه‌ای متفاوت می‌پیچید، یکی می‌گفت برنج نخور و دیگری پیشنهاد می‌داد تعداد قاشق‌هایت را بشمار، نوشابه نخور، ماکارانی نخور و الی آخر و من می‌گفتم این‌ها را خودم می‌دانم به من بگویید که چطور ولع غذا خوردنم را کنترل کنم؟ راه‌های مختلف را امتحان می‌کردم و با تمام این اوصاف فقط مدتی کوتاه می‌توانستم وزنم را کم یا کنترل کنم ولی پس از مدتی دوباره به خاطر ولع خوردن غذا یا یک مشکل کاری که پیش می‌آمد دوباره وزنم برمی‌گشت به حالت اول.
چند دفعه تصمیم گرفتم که داخل سفر جونز بشوم ولی نشد، نمی‌دانم شاید در معرض القاء، احیاء و تحرک نبودم، به هر حال اتفاق نیافتاد.

آقای مهندس دقیقاً طبق متد DST که درمان مواد مخدر با آن صورت گرفت از این روش الهام گرفتند و مبداء حرکت در اضافه‌وزن را مشخص کردند، زیرا اگر من مبداء را ندانم و شناختی روی ساختمان جسم نداشته‌باشم و ندانم در کجا تخریب بوجود آمده قطعاً حرکت خوبی نخواهم داشت، در بیرون از کنگره از نقطه ضعف انسان‌ها سوءاستفاده می‌کنند زیرا انسان می‌خواهد سریع به خواسته‌هایش برسد، چکار کنم وزنم سریع کم بشود؟ عمل بای‌پس، عمل اسلیو و خیلی عمل‌های دیگه و نمی‌دانند چه آسیبی دارند به خودشان وارد می‌کنند، یکی از نزدیکان عمل بای‌پس انجام داده و در عرض پنج‌ماه سی‌‌وپنج کیلو کاهش وزن داشته و علاقه زیادی به پیتزا دارد ولی یک تیکه کوچک می‌خورد دل‌درد می‌گیرد و جلسات مشاوره برایش گذاشتن و انواع و اقسام قرص‌های مکمل و ویتامین‌ها را به ایشان داده‌اند، هفتاد میلیون هزینه کرده و نمی‌داند چه تخریبی هم به جسمش دارد وارد می‌کند، این‌ها از نقطه ضعف انسان استفاده می‌کنند و در تبلیغات دیده‌ایم ظرف یک‌ماه به وزن ایده‌آل برسید.

آقای مهندس دژاکام برای حلِ مسئله ابتدا صورت‌مسئله را مشخص فرمودند، ساختمان جسم و اینکه انسان با حدود ۳۸هزار میلیارد سلول سر و کار دارد و اینکه سلول‌ها خواسته دارند و نمی‌شود یک دفعه کاهش وزن داد، عوارض کاهش وزن شدید؛ ریزش مو، افسردگی، پوست و چهره بهم‌ریخته. بزرگان ابتدا مبداء را مشخص می‌کنند، مسیر را مشخص می‌کنند و مقصد را هم مشخص می‌کنند.
در لژیون جونز در کنگره۶۰ هم به همین صورت هست، شخصی وارد لژیون می‌شود برایش مشخص می‌کنند چقدر اضافه‌وزن دارد و طول درمان هم مشخص است و می‌گویند در عرض یک‌ماه ۲کیلوگرم باید کاهش وزن داشته‌باشی و به مقصد که وزن ایده‌آل هست قطعاً می‌رساند.
کنگره به یک جایی دارد می‌رود که تمام خدمتگزاران باید تماماً روی تعادل باشند زیرا اگر تعادل نداشته‌ باشید احساسات هم به‌هم می‌ریزد و نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید.
از یک قهرمان المپیک پرسیدند رمز موفقیتت در چه بوده؟ گفت من یک تمرین ساده انجام می‌دادم ولی به صورت مستمر و طی چندسال انجام دادم، برنامه لژیون جونز هم خیلی راحت هست یعنی یک شوق می‌خواهد برای رسیدن به مقصد و مسیر هم نشانه‌گذاری شده.
لژیون جونز هم روزهای جمعه در پارک فدک ساعت ۷صبح برقرار می‌باشد.

رهایی مسافر احمد رهجوی راهنمای محترم مسافر علی

برگزاری آخرین افطاری ماه مبارک رمضان در شعبه محمدی‌پور قم:

تایپ: مسافر آرش لژیون یکم

عکس:مرزبان خبری مسافر صادق

ارسال: مسافر مجید لژیون چهارم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .