English Version
English

غذای سالم با مقدار کافی و در زمان مناسب مصرف کنیم

غذای سالم با مقدار کافی و در زمان مناسب مصرف کنیم

دهمین جلسه از دور ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰نمایندگی بیرجند ویژه مسافران، با استادی مسافر غلامحسین، نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه  « تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره »  سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان غلامحسین هستم مسافر. این دستور جلسه برای اولین بار است که در لیست دستور جلسات هفتگی کنگره ۶۰ قرارگرفته است چون آقای مهندس به فکر تمامی اعضای کنگره هستند و برای هر مشکل یک‌راه حل به روش دی اس تی ارائه داده‌اند، علاوه بر درمان بیماری اعتیاد و نیکوتین، بیماری‌هایی مانند صرع، ام‌اس و غیره با این روش درمان شدند و وزن هم نیز با این روش به تعادل می‌رسد، یکی از مشکلات امروز ما انسان‌ها اضافه‌وزن است که این اضافه‌وزن از تغذیه نامناسب به وجود می‌آید.

جناب مهندس می‌فرمایند ما به هر مغازه‌ای که برویم هیچ مواد غذایی را پیدا نمی‌کنیم که مواد نگه‌دارنده نداشته باشد، غذا و میوه و سبزی جات ما باید تازه و سالم و ارگانیک باشد، اضافه‌وزن باعث یک سری از بیماری‌ها مثل فشارخون، چربی و قند می‌شود و سیستم ایکس به‌طور درست و اصولی عمل نمی‌کند. اضافه‌وزن باعث کوتاهی عمر و ایجاد زمینه برای انواع بیماری‌ها می‌شود به همین خاطر ورزش کردن را یکی از مهم‌ترین کارها در کنگره می‌دانند.

ما در کنگره با آموزش و سی‌دی‌ها به آگاهی و شناخت اصل صورت‌مسئله پی می‌بریم و از روش‌های نادرست مانند جراحی‌ها خودداری می‌کنیم و تنها با متد دی اس تی  مصرف مواد غذایی مناسب و زمان صحیح و کاربرد اصولی را می‌آموزیم. همان‌طور که یک مصرف‌کننده یک‌شبه معتاد نشده جسم ماهم یک‌شبه چاق نشده است که بخواهیم آن را به‌سرعت و با خوردن داروهای شیمایی و یا عمل جراحی آن اضافه‌وزن را جبران کنیم، ما باید پله‌پله و در زمان مشخص وعده‌های غذایی خود را کنترل کنیم تا یک‌مرتبه به جسم خود شوک وارد نکنیم چون انرژی بدن ما از مواد غذایی که وارد بدن می‌شود تأمین می‌گردد و برای رسیدن به‌سلامتی باید غذای سالم و مقدار کافی و زمان مناسب موردتوجه قرار بگیرد.

برای درمان اضافه‌وزن نیازی نیست از خوردن خیلی چیزها دست بکشیم فقط کافی است آن ماده غذایی را به‌اندازه کافی و در زمان مناسب استفاده کنیم.

از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.


تایپ: مسافر جلیل، لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر میثم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .