English Version
English

سهولت کاهش وزن با روش کنگره 60

سهولت کاهش وزن با روش کنگره 60

ششمین جلسه از دوره یازدهم کارگاههای آموزشی کنگره60، ویژه مسافران نمایندگی  گرگان به استادی راهنمای محترم مسافر علی و نگهبانی مرزبان محترم مسافر مهدی و دبیری مسافر محسن ، با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل با متد کنگره60" روز سه شنبه 21 فروردین ماه 1403 رأس ساعت 16 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان علی هستم مسافر. سپاسگزار خداوندم که دوباره این فرصت در اختیار من قرار گرفت تا یک بار دیگر در جمع شما دوستان باشم و در جایگاه استادی بنشینم و بتوانم خدمت کنم و از خدمت  خودم آموزش بگیرم . از نگهبان محترم و دبیر جلسه و گروه مرزبانی که این فرصت را به بنده دادند متشکرم. خدمت دوستانی که در آشپزخانه در ماه مبارک رمضان خدمت می‌کنند خداقوت عرض می‌کنم و امیدوارم که بهترین اتفاق‌ها در زندگی برایشان رقم بخورد.

رهایی‌های نمایندگی را به مسافران عزیز و راهنمایان محترم ایشان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که قدردان این زحمات باشیم، انشالله هر مسافری که رها می‌شود خدمتگزار خوبی برای خود و خانواده و جامعه‌اش باشد.

دستور جلسه ی این هفته: "تجربه ی من از اضافه وزن و متد کنگره ی شصت برای کاهش وزن است" و برای اولین بار است که این دستور جلسه به عنوان دستور جلسۀ سالانه در کنگرۀ 60 قرار داده شده و قطعاً از اهمیت بالایی برخوردار است که تصمیم گیرندگان کنگرۀ 60 این دستور جلسه را بعنوان دستور جلسۀ سالانه کنگره قرار دادند.

همانطور که خود بنده با مشکل اضافه وزن روبرو بودم و در جریان مشکلات اضافه وزن دوستان دیگرم نیز هستم. بسیاری از انسان‌ها چه در ایران و چه در خارج از ایران از مشکل اضافه وزن رنج می‌برند و 70 الی 80 درصد کسانی که اضافه وزن دارند دچار انواع بیماری‌ها می‌شوند شاید درصد مرگ و میر افراد چاق بیشتر از افراد دیگر نیز باشد. طبق تجربۀ خودم از اضافه وزن قبل از این که وارد کنگره شوم و درمان مواد را شروع کنم، یک کاهش وزن ۱۶؛۱۷ کیلویی داشتم که تجربۀ بسیار تلخی بود و فشار بسیار زیادی به من وارد شد و به قول جناب مهندس: با تازیانه به جان خودم افتاده‌ام". با نخوردن غذا  توأم با ورزش شدید به طوری که امروزه به غلط در جامعه رایج است این دو عمل اشتباه موجب گرفتاری فرد به دیگر بیماری‌ها و نهایتاً شکست فرد در کاهش وزن می‌شود. همانطور که امروزه چربی سوزی و نیز رژیم‌های سنگین مرسوم است که البته ممکن است موجب کاهش وزن شود ولی عوارض وحشتناکی برای جسم فرد به دنبال دارد.

از روش‌های رایج و غلط در جامعه، "وای پس" معده یا "کوچک‌کردن معده" را می‌توان نام برد. در چند روز گذشته شاهد فوت یکی از بازیگران جوان سینما بودیم آقای رضا داوودنژاد بودیم که ایشان نیز چند سال پیش از این عمل "وای پس" معده انجام داده بودند که در ادامه دچار بیماری‌های گوناگون شدند.

این دستور جلسه بسیار مهم است و فقط برای کسانی که اضافه وزن دارند نیست چراکه در کنگرۀ 60 کاهش وزن بر اساس تغدیۀ سالم اتفاق می‌افتد. کسی که وارد کنگرۀ 60 می‌شود بدون تحمل فشار و به راحتی وزن کم می‌کند. برای مثال خودم در مدتی که وارد لژیون جونز شدم به راحتی ۱۰ تا ۱۲ کیلو کاهش وزن داشته‌ام. هر انسانی که به جستجوی زندگی سالم است باید غذای سالمی هم استفاده کند و این برای انسان‌هایی که اضافه وزن هم ندارند صادق است. تغدیۀ سالم یعنی من چه غذایی و چه مقدار و چگونه بخورم که شاهد کاهش وزن نیز باشم.

از این فرصت استفاده می‌کنم تا از راهنمای لژیون جونز خودم آقا رضا پارسا تشکر کنم و از اینجا مراحل قدردانی خودم را خدمت ایشان عرض کنم. ایشان ۷۰ کیلو کاهش وزن داشته بدون اینکه صورتشان دچار لاغری شود یا ضعیف شوند و بدون آنکه پوستشان خراب شود و این کاهش وزن به شدت اعجاب برانگیز  است و برای بیننده غیر قابل باور است .
پس کاهش وزن در کنگره با روش درستی انجام می گیرد و هر کسی که دچار اضافه وزن است و مایل به کاهش آن است می‌تواند با شرکت در لژیون جونز درمان خود را آغاز کند . امیدوارم من نیز در سفر جونز موفق باشم. الگوها در کنگره همه شبیه به هم هستند. الگوی کاهش وزن همان روش D.S.T و پله‌ای درمان مواد و سیگار است که حدودا ده ماه به طول می‌انجامد. همانطور که مثلاً وادی اوّل "با تفکّر ساختارها آغاز می‌گردد" الگویی برای سفر مواد است و برای خانه خریدن هم صدق می‌کند و برای کاهش وزن هم صادق است.

پیشاپیش عید سعید فطر را به همه ی دوستان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در پایان این ماه به فطرتمان نزدیکتر شویم. لازم به ذکر می‌دانم کنگره آمادۀ دریافت زکات فطریه شما عزیزان نیز است و از این امر استقبال می‌کند. البته طبق فرمودۀ جناب مهندس سعی کنیم که مقداری از زکات فطریه را به کنگره اختصاص دهیم و من نیز چند سالی است که تمام فطریۀ خود را تقدیم کنگره می‌کنم. امیدوارم که همۀ دوستان سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشند. از این که با سکوت خود به حرف‌های بنده گوش دادید سپاسگزارم.

و در ادامه مراسم پذیرایی افطار صورت گرفت:

تایپ: مسافر عبداله

ارسال: مسافر محمد

پیروز و سربلند باشید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .