English Version
English

متد DST تنها راه درمان همه مشکلات می باشد

متد DST تنها راه درمان همه مشکلات می باشد

هفتمین جلسه از دوره نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر مهدی، نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر جلال با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰» در روز سه شنبه 21 فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهدی هستم یک مسافر. دستور جلسه این هفته (تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰) می باشد. اضافه وزن را می توان به مرگ خاموش یا یک نوع اعتیاد مزمن به مصرف مواد غذایی تشبیه نمود. البته از نظر جامعه این یک کار ضد ارزشی محسوب نمی شود ولی تجربه ای که من از این موضوع دارم این است به مدت یک سال با سفر در لژیون تغذیه در حال کاهش وزن می باشم و تا الان توانستم وزن خود را از 116 کیلو به 102 کیلو کاهش بدهم و در این مسیر موفق بوده ام.
جناب مهندس می فرمایید: شخصی که بالای 10 کیلو گرم اضافه وزن دارد دنبال هیچ دارو و دکتری نباشد چون همه مشکلات یا بیماری اش مربوط به چاقی می باشد یعنی فشار و چربی خون و این موضوع مربوط به  تغذیه نا سالم یا نا مناسب می باشد و این موضوع برای افراد لاغر هم صدق می کند. یکی از مشکلات من بعد از 2 سال رهایی، تپش قلب و فشار خون بود که باعث شد بر اثر فشار خون بالا شبکه چشم من خونریزی کند به طوری که دید یکی از چشم های من تا 90 درصد کم شود و دلیل آن تغذیه نادرست بود که در مورد این موضوع آگاهی نداشتم ولی بعد از وارد شدن به لژیون تغذیه و آموزش و کسب آگاهی متوجه این مشکل شدم.

اضافه وزن به صورت DST برای شخص اتفاق می افتد و این طور نیست که انسان به یک باره یا طی 20 روز چاق شود و همین موضوع هم برای کاهش وزن صدق می کند و باید به صورت DST صورت بگیرد در غیر این صورت جسم انسان آسیب می بیند. بعضی از افراد برای فرار از چاقی دست به عمل های خطرناک می زنند و یک قسمت از روده خود را بر می دارند و کوتاه می کنند که این مسئله منجر به مرگ بعضی از افراد شده است.


جناب مهندس همیشه در سخنان خود می فرمایید: پناه می بریم به خداوند از شر جهل و نادانی خودمان. در کنگره آموزش گرفتم که قبل از هر کاری باید تفکر کرد پس باید قدر کنگره و متد DST را بدانیم چون تنها راه درمان همه مشکلات می باشد و افرادی که فقط در کنگره هستند از این آموزش ها برخوردار و در زندگی خود استفاده می نمایند.

باید هر کاری که انسان می خواهد انجام بدهد از طریق متد DST باشد ولی بعضی ها فکر می کنند بهترین راه کوتاهترین راه است ممکن است در کوتاه مدت درست باشد ولی از مشکلات بعد آن  اطلاعی ندارند و مشکلات فراوانی برای آن ها پیش می آید. در پایان توصیه می کنم سی دی های مربوط به ساختمان جسم واضافه وزن را گوش کنید حداقل اطلاعات عمومی شما بالا می رود.
به فرموده آقای مهندس :
همراه غذا مایعات نخورید، صبح ها حتما آب ولرم مصرف کنید، سس مایونز هرگز استفاده نکنید، چایی و فست فود کمتر استفاده کنید، سعی کنیم نوشابه را از وعده غذایی خود حذف کنیم، مصرف میوه را در سبد غذایی خود قرار دهیم.
از این که سکوت کردید و به صحبت های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم. 

تصاویر برگزاری لژیون های ویلیام وایت:

لژیون یکم راهنما مسافر میثم:  

لژیون دوم راهنما مسافر حمید:  

 

عکاس: مسافر حسین لژیون هفتم راهنما مسافر محسن   

تایپ: مسافر علی لژیون یکم راهنما مسافر احمد 

ویراستار: مسافر جلال لژیون هشتم راهنما مسافر امید 

ارسال خبر: مسافر محمد لژیون سوم راهنما مسافر حمید 

مرزبان کشیک: مسافر محسن

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .