English Version
English

شناخت جسم یک انسان، شناخت سلامتی

شناخت جسم یک انسان، شناخت سلامتی

جلسه پنجم از دوره پنجاه دوم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی همسفر رضا ،نگهبانی مسافر صفر و دبیری مسافر محمد امین با دستور جلسه "تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰"در روز سه شنبه مورخ ۲۱فروردین ماه سال ۱۴۰۳راس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان رضا هستم همسفر در ابتدا خداوند را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم و از جناب آقای مهندس حسین دژاکام سپاسگزارم که این بستر را فراهم نمود و همچنین از راهنمای عزیزم علی آقا تشکر و قدردانی میکنم که حال خوش الآن خودم را مدیون آموزش‌های ناب ایشان هستم و اگر امروز ما حال خوشی داریم قطعاً مدیون زحمات همه خدمتگزاران کنگره ۶۰ هستیم.
من قبلاً تحت هیچ شرایطی توانایی صحبت کردن در جمع را نداشتم و به همین دلیل همیشه در سکوت و تنهایی بودم ولی امروز به خاطر آموزش‌های علی آقا، استاد عزیزم که این پتانسیل را در من ایجاد نمود تا بتوانم این مشکل بزرگ را حل کنم.
خب اگر بخواهیم در مورد دستور جلسه، تجربه من از اضافه وزن صحبت کنم، باید بهتر است به جای اضافه وزن بگویم شناخت جسم یک انسان، شناخت سلامتی، این‌ها همه از وجود یک صبح به وجود می‌آید، قبل از اینکه وارد کنگره بشوم رژیم گرفتم که اضافه وزنم را درست کنم، چون قبل از ورود به کنگره وزن بالایی داشتم در حدی که قابل قیاس با الآن نبود و کل دغدغه‌ام این بود که فقط ظاهرم را درست کنم و اصلاً به سیستم داخلی بدن توجهی نداشتم و متأسفانه این اقدام تخریبات زیادی در من ایجاد نمود، اولین نشانه تخریب در من ریزش مو بود ما انسان‌ها اگر بدونیم چه تخریبی در خودمان ایجاد می‌کنیم براثر اضافه وزن که نیروی منفی وارد می‌کند و باعث میشود تا خود را کمتر از دیگران دانسته و فکر می‌کردیم تنها راه حل این مشکل رژیم هست ولی زمانی که وارد کنگره شدم و سخنان مهندس را گوش دادم در صورتی که خودم به جونز اعتقادی نداشتم و فکر می‌کردم مانند رژیم باشد ولی متوجه شدم که رژیم در زندگی ما همانند سقوط آزاد در اعتیاد هست.

بعد از نوشتن سی دی ها و زمانی که اولین نفر مادر خود من از این روش استفاده کردم متوجه شدم تأثیرگذار است. مادر کنگره قرار نیست رژیم بگیریم بلکه در زندگی یاد بگیریم که آداب و نظم در زندگی قرار دهیم. من خوشحالم که با روش مهندس موفق شدم.
اضافه وزن فقط برای افراد چاق نیست و مربوط به تغذیه‌ی سالم برای همه‌ی افراد است. خداوند را شاکرم که توانستم تمام مریضی‌های درونم ازجمله اضافه وزن را درمان کنم. شاکرم در جمع شما بودم و امیدوارم تمام مشکلات حل شود. بیاییم از تجربیات دیگران استفاده کنیم. از این‌که با سکوت قشنگتان به من گوش دادید ممنونم.

نگارش متن مسافر جواد ،مسافر آرش لژیون چهارم 
عکاس و ارسال مسافر محمد لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .