English Version
English

کاهش وزن با متد DST

کاهش وزن با متد DST

دومین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی هاتف با نگهبانی مسافرایمان و استادی راهنمای محترم مسافر مجید و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه " تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره60 " یکشنبه 21 فروردین ماه 1403 ساعت 16:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان مجید هستم یک مسافر
دستور جلسه امروز" تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره60 " من قبل از ورود به کنگره ۴۸ کیلو اضافه وزن داشتم و پس از اینکه وارد  کنگره شدم به علت نداشتن آگاهی یا رسیدگی بیش از حد خانواده دچار اضافه وزن شدم، غذا خوردن من به هیچ عنوان ساعت مشخصی نداشت و همراه با غذا خوردن مصرف نوشابه نیز داشتم و همین‌ها عامل چاقی در من شد.
خوشبختانه در ادامه جناب مهندس لژیون جونز رو تشکیل دادند، چیزی که من در لژون جونز به راهنمایی استاد گرامی آقا محمد عطایی یاد گرفتم این بود که در چه ساعتی غذا بخورم چه چیزی بخورم و به چه اندازه بخورم، جناب  مهندس خیلی تاکید دارند که چه چیزی بخوریم و چه چیزی نخوریم مثل غذاهای فرآوری شده سوسیس، کالباس و شیرهای بسته‌بندی شده که حدود یک سال تاریخ انقضا دارند، که تماماً دارای مواد شیمیایی می‌باشد.


جناب مهندس در سخنان خود فرمودند: که ما هر چیز را به اندازه نیاز تهیه کنیم مثلاً گوشت و سبزیجات را فقط به اندازه نیاز مصرف فعلی خود تهیه کنیم چون مواد غذایی که  در فریزر منجمد می‌شوند خاصیت خود را از دست می‌دهند.
نکته دیگری که هست به اعتقاد من متد DST بالاترین نتیجه را با کمترین هزینه به ما می‌دهد در درمان اعتیاد هم می‌بینیم که متد DST بالاترین راندمان را با کمترین هزینه به ما می‌دهد در مابقی موارد نیز به همین صورت می‌باشد.
متاسفانه چیزی که الان وجود دارد افرادی که دچار چاقی می‌باشند به سمت جراحی معده روی می آوردند و اقدام به کوچک نمودن معده خود می‌نماید که اغلب این اقدام مرگبار می‌باشد.
چیزی که من در رژیم‌های بیرون از کنگره دیدم اولین قسمتی که در این رژیم‌ها آسیب می‌بیند فرم صورت می‌باشد  در این رژیم‌ها اول صورت فرم ظاهری خود را از دست می‌دهد.
درلژیون جونز ما آموزش می‌گیریم که ابتدا خوردن تخم مرغ دوم خوردن سالاد که باعث می‌شود اشتهای ما کاهش یابد روده و معده ما پاکسازی شود که این خیلی مهم و عامل اصلی کاهش وزن می باشد.

گزارش تصویری از مراسم افطاری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .