English Version
English

کاهش وزن و رسیدن به وزن استاندارد باید به روش DST انجام شود

کاهش وزن و رسیدن به وزن استاندارد باید به روش DST انجام شود

جلسه هفتم از دوره بیست و هفتم کارگاه‌های آموزشی، خصوصی مسافران  کنگره ۶۰ نمایندگی سهروردی اصفهان به استادی مسافر عظیم، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر یوسف با دستور جلسه (( تجربۀ من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ )) روز سه‌شنبه بیست‌و‌یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

 سال نو را به همه عزیزان تبریک می‌گویم، امیدوارم که نماز و روزه‌های همۀ عزیزان مورد قبول درگاه خداوند باشد. تشکر می‌کنم از آقای مهندس که چنین بستری برای ما فراهم کردند تا ما بتوانیم به درمان برسیم و تشکر می‌کنم از ایجنت محترم و همینطور راهنمای خوبم آقا امین سواری که در طول سفر خیلی برای من زحمت کشیده‌اند، از راهنمای خوبم آقا مسلم بابائی که راهنما نیکوتین و راهنما جونز من هستند خیلی تشکر می‌کنم که اجازه دادند من در این جایگاه خدمت کنم.

و اما دستور جلسه تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره‌60، من از روز اول که آمدم خیلی دوست داشتم که در جایگاه مرزبانی خدمت کنم. وقتی ثبت نام دورۀ جدید شروع شد من بلافاصله ثبت نام کردم. خیلی شور و اشتیاق فراوان داشتم که در این جایگاه بتوانم خدمت کنم، ولی بخاطر موضوع اضافه وزن، من رد شدم و قبول نکردند چون ده الی یازده کیلو اضافه وزن داشتم. خب همه ما زمانی که مصرف مواد را داشتیم، به غذایی که می‌خوردیم اصلاً بها و اهمیت نمی‌دادیم. من خودم را می‌گویم، من زمانی که  سر سفر می‌نشستم باید یک بالشت می‌گذاشتم کنار دستم و غذا می‌خوردم، چون وزن من خیلی بالا بود نمی‌توانستم چهار‌ زانو بشینم و غذا بخورم.

این موضوع من را خیلی اذیت می‌کرد به همین دلیل وارد لژیون جونز شدم و سفرم را شروع کردم. وقتی هم لژیونی‌های خودم را می‌دیدم که به راحتی وزن کم می‌کنند و برگشتی هم ندارند، خیلی انرژی می‌گرفتم و تلاش خودم را بیشتر می‌کردم. در حال حاضر می‌بینیم خیلی از این دکتر‌ها هستند و خیلی افراد می‌روند و می‌خواهند یک هفته‌ایی و یک روزه وزن کم کنند و دست به عمل جراحی می‌زنند و قسمتی از رودۀ خود را بر می‌دارند. این خیلی روش غلطی می‌باشد و خدا را شکر آقای مهندس خیلی روش خوبی برای کاهش وزن کشف کردند.

من در یک شب و یک روز و یک ماه و یک سال به وزن صدوبیست کیلو نرسیدم، این اضافه وزن ذره ذره بوجود آمده است. برای کاهش وزن و رسیدن به وزن استاندارد هم باید به روش DST عمل کنیم. اگر یک هفته‌ایی وزن کم کنیم به بیماری‌های خیلی بدتری مبتلا و گرفتار می‌شویم. این هم یکی از دستور جلسه‌هایی است که آقای مهندس امسال وارد برنامه‌های آموزشی کردند. من از زمانی که وارد لژیون جونز شدم همیشه کسل بودم چون اضافه وزن داشتم، همیشه کسل و بی‌حال بودم و همیشه با همین حال و احوال سر کار می‌رفتم و خیلی وقتها اصلاً به کارهایم نمی‌رسیدم. چند قدم راه که می‌رفتم نفسم می‌گرفت؛ ولی الآن که ده یازده کیلو کم کرده‌ام خیلی آسان به کارهای روزمره خودم می‌رسم، به راحتی ورزش می‌کنم و نسبت به آن زمان که اضافه وزن داشتم خیلی حالم بهتر شده است. خب موضوع خاصی دیگر به ذهنم نمی‌رسد، از اینکه به صحبت‌هایم گوش کردید ممنون هستم. خودتان و آقای مهندس را تشویق کنید.

اعلام رهایی

دریافت نشان رهایی

مرزبان کشیک مسافر مسلم

ضبط صدا:مسافر غلامعلی ل‌9، مسافر حمید ل‌9

تایپ و ویراستاری: مسافر یحیی ل‌6

تنظیم و ارسال: مسافر رسول ل‌4

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .