English Version
English

آقای مهندس گفتند که در هفته نیم کیلو وزن کم کردن کافی است

آقای مهندس گفتند که در هفته نیم کیلو وزن کم کردن کافی است

جلسه سوم از دور بیستم سری کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره 60 با دستور جلسه: تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰ با استادی راهنمای محترم مسافر یاسین و نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر حمید روز سه‌شنبه 1403/01/21 ساعت 16:00 آغاز به کارکرد.
 

 


سخنان استاد: سلام دوستان یاسین هستم یک مسافر و خدا را شکر می‌کنم که در بین شما هستم از نگهبان محترم تشکر می‌کنم که اجازه داد اولین مشارکت را من انجام بدم.
در مورد دستور جلسه من جز نفراتی بودم که همیشه دوست داشتم وزنم زیاد شود چون قبل از ورود به کنگره من هرویین و شیشه مصرف می‌کردم و وزنم بین 45 تا 50 کیلو بود از این موضوع رنج می‌بردم.
اما پس از ورود به کنگره، شروع سفرم و قطع مواد و مخصوصاً بعد از قطع مصرف سیگار وزن من به‌مرور زیاد شد و به 75 کیلو رسید و از این موضوع بسیار خوشحال بودم.
خارج از کنگره بسیاری از افراد برای افزایش یا کاهش وزن سراغ راه‌های مختلف می‌روند مخصوصاً سراغ عمل جراحی معده می‌روند تا با کوچک کردن معده خود را لاغر کنند یا این‌که از طریق لیپوساکشن چربی‌های بدن را خارج می‌کنند که این روش‌ها بسیار برای بدن ضرر دارد و ممکن است بعد از مدتی دوباره اضافه‌وزن سراغ این افراد بیاید.
متأسفانه این مسائل در جامعه ما پول‌ساز است و افراد سودجو برای سود شخصی خودشان با سلامت سایرین بازی می‌کنند.
اما ازآنجاکه ما در کنگره روش درمان تدریجی را آموزش‌دیده‌ایم در مورد کاهش وزن هم این روش را دنبال می‌کنیم، آقای مهندس گفتند که در هفته نیم کیلو وزن کم کردن کافی هست و همچنین طبیعی است اگر از این مقدار بیشتر باشد ممکن به بدن آسیب برسد نه باید برای کاهش وزن عجله کنیم.
برای من بسیار جالب بود که درجایی شنیدم آقای مهندس گفت که شما می‌توانید حتی کله‌پاچه هم نوش جان‌کنید اما نصف مقداری که قبلاً می‌خوردید یا ثلث آن مقدار.
در کنگره برنامه غذایی ما طوری است که همه‌چیز می‌خوریم فقط در مقدار آن باید خودمان را کنترل کنیم و زیاده‌روی نکنیم.
در مورد کمک‌های مالی ماه مبارک رمضان هم ما یاد گرفتیم که از مال خود بگذریم تا حال خوب به دست بیاوریم و خیلی بهتر می‌شود اگر راهنما، ره‌جوی خود را در این مورد آماده کرده باشد تا بفهمد که به چه دلیلی باید از مادیات گذر کند تا به معنویات یا حال خوش برسد، رهجو بتواند از پول خودش بگذرد تا بعداً وسوسه سیگار و مواد سراغش نیاید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .