English Version
English

خوشحالی در جمع بیشتر در ذهن ماندگار می‌شود

خوشحالی در جمع بیشتر در ذهن ماندگار می‌شود

استاد امین در این سی‌دی به هدف اصلی زندگی که کنگره ۶۰ در پیش گرفته است، اشاره کرده و فرمودند که هدف، همین احیاء انسانی است. جوامعی که خوشبخت هستند به دنبال بهانه‌ای هستند که شادی کنند و جوامعی هم که اندوهگین هستند، دنبال بهانه‌ای هستند که عزاداری و سوگواری کنند. عزاداری، سوگواری، خوشحالی و شادی هر کدام جای خودشان را دارند، این شادی‌ها در جمع می‌تواند اتفاق بیفتد؛ یعنی یک انسان هر چقدر هم که خوشحال باشد، ممکن هست یک نوار بگذارد، یا یک حرکتی از خودش انجام بدهد یا شکلک در بیاورد، ولی نهایتاً ما شادی را در جمع می‌توانیم بیابیم، مثلاً وقتی خوشحالیم به یک دوستی یا آشنایی زنگ می‌زنیم و از آن‌ها می‌خواهیم که برای خوردن شام به بیرون برویم و شادی کنیم، چرا که خوشحالی در جمع بیشتر در ذهن ماندگارتر می‌شود.

این به ما نشان می‌دهد که چقدر بودن تک تک انسان‌ها مهم است، انگار یک چاه نفت یا معدنی است که در وجود فرد هست، ولی این معدن چطور می‌تواند که بیرون بیاید؟ می‌بایست یک چاهی کنده شود یا یک لوله‌کشی باید شود تا به‌دست بقیه برسد یا بتواند به پالایشگاه یا جای دیگر برود.

همسفران و مسافران با هم تفاوت چندانی ندارند، هر دو آن‌ها حالشان خراب است و جهان‌بینی بلد نیستند، فقط تفاوتش این است که یکی با مواد و دیگری بدون مواد حالش خراب است، حتی بعضی اوقات همسفران بدتر از مسافران هستند، تخریب‌هایشان هم خیلی بیشتر است، بنابراین همسفران فکر نکنند که ما هم نیروهایی قوی از گله هستیم که می‌آییم از این‌ها محافظت می‌کنیم، شما هم که وقتی وارد لژیون می‌شوید، همان نوزادی هستید که تازه وارد گله شدید، بایستی همان مسیر را طی کنید تا روزبه‌روز بهتر شوید.

یک موقعی است که شما می‌خواهید شنا یاد بگیرید، بعضی‌ از افراد به دلیل ورزش‌های سنگین و اضافه وزن مهره‌های کمرشان از هم فاصله گرفته و این در حالی است که ورزش بدنسازی را هم کنار نگذاشته و به ورزش سنگین ادامه می‌دهند، در صورتی که این افراد می‌بایست به استخر رفته و در داخل آب راه بروند و وزن خود را کمتر کرده و در تعادل نگه دارند، چرا که وقتی فردی داخل آب می‌رود وزنش صفر شده و وقتی که وزن صفرشد، این نیروهایی که در بدن فرد وجود دارد، وقتی که با وزن صد، هشتاد یا هفتاد کیلو می‌نشیند به مهره‌ها فشار وارد می‌‌شود، یعنی این‌ها تحت این فشار ثابت هستند، حتی در هنگام استراحت یک نیرویی به قسمت‌های مختلف بدن وارد می‌شود، در استخر این نیروی آب خنثی شده و جسم می‌تواند، آن مهره‌ها را در هم فشرده کرده و این نیروی جاذبه گرانش صفر شود و بدن شروع به بازسازی می‌کند، مثل اینکه شما می‌خواهید، سقف را ترمیم کنید، باید داربست بزنید، وزنه را روی داربست قرار دهید، همین‌طوری بخواهید سقف را تعمیر کنید سقف پایین می‌ریزد.

وقتی داخل آب می‌شوید، آن وزنه‌ها فشارها را از بدن شما برمی‌دارد، وقتی که برداشت جسم را بازسازی می‌کند، فقط با راه رفتن در داخل آب جسم شما باز سازی می‌شود. اگر در جای درستی قرار بگیریم، بقیه کارها خود به خود درست می‌شود. 

نویسنده: همسفر لیلی، راهنما همسفر مینو (لژیون دوم)

رابط لژیون: همسفر لاله، راهنما همسفر مینو (لژیون دوم)

ویرایش و ارسال: همسفر معصومه، راهنما همسفر پریا (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی صائب تبریزی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .