English Version
English

گروه خانواده - سی‌دی شناور

گروه خانواده - سی‌دی شناور

سلام خدیجه هستم یک همسفر
استاد امین در سی‌دی شناور می‌فرمایند که هدف اصلی کنگره ۶۰  احیای انسانی می‌باشد .جشن‌هایی که گرفته می‌شود یک سری تاریخ در تقویم هستند، همیشه باید خوشحالی باشد تا جشنی بگیریم. جوامع خوشبخت دنبال بهانه‌ای هستند تا شادی کنند و جوامعی که اندوهگین هستند دنبال بهانه‌ای برای سوگواری می‌گردند. خوشحالی در جمع اتفاق می‌افتد و بدون آن حتی بیان شادی امکان پذیر نیست؛ چون بودن انسان‌ها خیلی مهم است که شادی را از درون به بیرون منتقل نمایند.
درکنار هم بودن در جهت منفی و مثبت می‌تواند باعث ساخته شدن شود. در کنگره ما وقتی در کنار هم قرار می‌گیریم تکامل در ما به وجود می‌آید؛ پس این قدرت جمع است که ما را به درمان می‌رساند به شرط اینکه قوانین و اصولی که در کنگره وجود دارد را رعایت کنیم تا به هدف و نتیجه برسیم. این قوانین هم برای مسافران و همسفران می‌باشد و تفاوتی ندارد.
کجا و چگونه بودن انسان و اینکه چه تصمیمی گرفته شود مهم می‌باشد، چون وقتی در مکان درستی قرار می‌گیریم و به آموزش می‌پردازیم در مسیرحرکت تلاش می‌کنیم. مثل آن است که روی آب شناور هستیم و حرکت در راه درستی را طی می‌کنیم؛ ولی وقتی مثل یک سنگ در ته آب فرو رویم غرق می‌شویم، هیچ وقت به هدف نمی‌رسیم؛ چون وقتی انسان پیچیده می‌شود مسائل ساده نیز برای او سخت به نظر می‌آید. ما فقط با آموزش درست می‌توانیم مطالب را برای خود ساده کنیم.

 

سلام دوستان عطیه هستم همسفر
در سی‌دی شناور استاد امین می‌گوید شادی در جمع اتفاق میوفتد. بدون جمع، حتی بیان شادی امکان‌پذیر نیست. وقتی خوشحالیم به یک دوست زنگ می‌زنیم که خوشحالی را با او شریک بشویم. این به ما می‌گوید که بودن تک‌تک انسان‌ها مهم است. این انسان‌های دیگر هستند که می‌توانند چیزی را از درون انسان بیاروند و به بیرون منتقل کنند که در کنگره این اتفاق یعنی یک نفر به تنهایی نمی‌تواند به درمان برسد. تکامل در جمع اتفاق میوفتد به شرطی که قوانین آنجا را اجرا کنی از اصول آنجا پیروی کنی آن وقت به آن نتیجه لازم میرسی. حالا همسفر میخواهی باشی یا مسافر، اگر انسان این قوانین را بداند می‌داند چطور رفتار کند. اگر نداند چطور؟ پس خیلی وقتا اینکه انسان کجا باشد خیلی مهم است. یک وقتایی من حالم خوب نبوده علتش این است که نمیدانستم کجا باید باشم خانه، خیابان، کنگره یا دانشگاه؟ اگر جای درستی نباشم حالم خوب نمی‌شود که اقای مهندس می‌گوید مکان مناسب، زمان مناسب و سخن مناسب. یک موقع شما فقط کافی است در آب باشی اگر مهره هایت جابجا شده فقط کافیست به استخر بروی چون وزنت صفر می‌شود، تمام نیروهایی که در بدنت هست توسط آب گرفته می‌شود بدون اینکه کاری انجام بدهی.
مرحله دوم اینکه چجوری باید باشی الان در کنگره نشستم جای درستی هستم؟ باید چیکار کنم ؟چجوری بودن من مهم است. من برای یادگرفتن آمدم این چطور بودن من تعیین می‌کند که یا مثل سنگ در آب بروی یا اینکه شناور باشی، از کسی توقع نداشته باشی و تلاش خودت را بکنی، آموزش ببینی تا موفق بشوی پس اول کجا باشم بعد چجوری باشم وقتی شناور شدی می‌توانی شنا را یاد بگیری.


ویراستاری و ارسال: همسفر عصمت رهجوی راهنما همسفر فاطمه لژیون (یکم)
همسفران نمایندگی شیروان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .