English Version
English

گروه خانواده_ بخشندگان مسیر رهایی را هموار می‌کنند

گروه خانواده_ بخشندگان مسیر رهایی را هموار می‌کنند

سومین جلسه از دوره دوم جلسات لژیون سردار همسفران نمایندگی ارومیه به نگهبانی همسفر معصومه، دبیری موقت همسفر فاطمه و استادی همسفر شهلا با دستور جلسه «دنور» در روز پنجشنبه شانزدهم فرودین ماه رأس ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:
سال نو را خدمت همه دوستان عزیز تبریک عرض می‌کنم امیدوارم سالی سرشار از خیروبرکت برای همه ما باشد، انشاالله همه ما سال نو خوبی داشته باشیم و آرزو می‌کنم آنهایی که سفر اولی هستند گل رهایی را از دست آقای مهندس بگیرند و شعبه‌مان از تمام زمینه‌ها مخصوصاً از لحاظ مالی پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد.
اولین جلسه لژیون سردار در سال جدید هست و دستور جلسه این ماه در مورد دنور است، آقای مهندس با تشکیل لژیون سردار و سبدهای مالی برای قسمت‌های مالی کنگره پایه‌ریزی بسیار خوبی کردند و این فکر مدبرانه و مهندسی شده ایشان باعث شد تا کنگره ۶۰ که در اوایل تأسیس به قول آقای مهندس حتی برای تهیه غذای هشت نفر هم پول نداشت، الان یک سازمان بی‌نیاز و خودکفا از ارگان‌های دولتی است.

 

یکی از پایه‌های مالی همین جایگاه دنور است که افراد می‌توانند با پرداخت ۵۰ میلیون تومان به این جایگاه برسند و دنور شوند. کلمه دنور به معنی لغوی بخشنده است. این قدرت عشق و محبت است که در ما به وجود آمده و افراد باقوت و مدد گرفتن از این عشق بلاعوض می‌توانند با پرداخت این مبالغ و گذشتن از داشته‌های خود عشق و محبت خود را نسبت به کنگره نشان دهند که شاید این عشق و محبت که در کنگره به وجود می‌آید، نصیب هر کسی نشود کسانی که به این مرحله رسیده‌اند، می‌توانند بخشندگی داشته باشند و مسیر رهایی را برای کسانی که در بند اعتیاد گرفتار هستند هموار کنند.
امیدوارم ما هم به این مرحله برسیم که بتوانیم کمک کنیم و بتوانیم این سیستم را ثابت و محکم نگه داریم تا نسل‌های آینده بتوانند از این آموزش‌ها استفاده کنند و بتوانند به درمان برسند.

مشارکت اعضا؛
همسفر مهدیه:

پیشاپیش عید سعید فطر را به همگی تبریک می‌گویم، امیدوارم که تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته باشید، همین‌طور طاعات و عباداتتان قبول حق باشد. در مورد دستور جلسه دنور بودن است این‌طور که من یاد گرفته‌ام هر سیستم و سازمانی برای رشد به سه منبع نیاز دارد یکی نیروهای متخصص و یکی منابع مالی و دیگری منابع علمی که در کنگره ۶۰ منابع علمی همان کتاب‌های ۱۴ مقاله و ۶۰ درجه زیر صفر و جزوه‌ها و همین‌طور سی‌دی‌ها هستند. نیروهای متخصص همان دیدبانان، ایجنت‌ها و راهنمایان هستند، اما آقای مهندس برای تأمین نیازهای مالی یک سیستمی را برپا کرده‌اند که منابع مالی از خود سازمان تعیین می‌شود، یعنی خودکفا و خودجوش است و یکی از این‌ها لژیون سردار است که هر کس با پرداخت حداقل ۶ میلیون تومان عضو لژیون سردار می‌شوند و بعد از آن می‌رسیم به دنور که به معنی بخشنده بودن و رهاشدن است، افراد در اینجا حاضر هستند بخشی از دارایی خود را ببخشند که آن حال خوبی که دارند را بتوانند جبران کنند به‌خاطر همین در اینجا بحث بخشیدن و رهاشدن را یاد می‌گیرند که بخشی از سرمایه‌شان را بتوانند ببخشند، من دو سال است که عضو لژیون سردار شدم و امیدوارم که بتوانم مرحله دنور بودن را تجربه کنم.

همسفر اثمر:
پیشاپیش عید سعید فطر را خدمت یکایک دوستان تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید سال بسیار خوبی برای همه ما باشد. در مورد لژیون سردار که موضوعش دنور است، کنگره ۶۰ یک بنیان خودگردان و مستقلی است که منابع مالی آن از طریق خود اعضا تأمین می‌شود که این بخشش اعضا به کنگره ۶۰ در مقادیر مختلف است تا ۶ میلیون تومان می‌شود عضو لژیون سردار، ۵۰ میلیون تومان می‌شود دنور و تا ۵۰۰ میلیون تومان می‌شود، پهلوان و این بستگی به توان مالی افراد دارد و همه ما از اهداف کنگره ۶۰ واقف هستیم و می‌دانیم که الان درمان اعتیاد یک کار بسیار ساده شده و در آخر قرار گرفته، کارهای بسیار بزرگی در حال اجراست که انشاالله با تأسیس دانشگاه کنگره ۶۰ عملی خواهد شد، بهترین راه کمک همان اهدای کمک به کنگره است که هم باقی‌صالحات است و هم مطمئن هستیم که چندین برابرش هم به ما می‌رسد. انشاالله که بتوانیم کمک‌حال کنگره ۶۰ باشیم، همه جز جامعه هستیم امیدوارم که بتوانیم کمک‌حال کنگره ۶۰ باشیم و ماهم از نتایجی که در آینده محقق خواهد شد، بتوانیم استفاده کنیم.

همسفر سمیه:
در مورد این سازمان مردم‌نهاد که به‌وسیله آقای مهندس دژاکام بنیان‌گذاری شده است، تمامی نهاد‌های که از دولت کمک نمی‌گیرند هزینه‌ها را اعضا باید تأمین کنند، چون تمامی این نهادها نیازهای مالی دارند که باید تأمین شوند، اما این برنامه‌ریزی خوبی که تأثیرگذار است از طرف آقای مهندس کسانی که اینجا از آموزش استفاده می‌کنند و حالشان خوب است و به آن اطلاعات و معلوماتی خوبی رسیده‌اند و همین‌طور به جهان‌بینی رسیده‌اند این بهانه خوبی برای تأمین است، آقای مهندس این کمک‌ها را درجه‌بندی کرده‌اند که مبلغ ۶ میلیون برای لژیون سردار است و در درجات بالاتر دنور و پهلوان است. من خودم حدود ۷ ماه است که به کنگره می‌آیم و استفاده‌های خوبی کرده‌ام و در لژیون سردار شرکت کرده‌ام و امیدوارم که در آینده بتوانم در درجات بالاتر شرکت کنم.

همسفر سمایه:
سال نو را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می‌کنم و به نوبه خودم خیلی خوشحالم که امروز بعد از مدت‌ها توانستم در لژیون سردار حضور پیدا کنم. یادم هست پارسال آرزو کردم که من هم در لژیون سردار شرکت کنم و امسال خدا را شکر که توفیق پیدا کردم و توانستم عضو لژیون سردار باشم، من خودم این حس را بارها تجربه کرده‌ام که هر وقت بخشنده بودم عوضش را از خدا گرفته‌ام و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

عکاس: همسفر هانیه (خدمتگزار سایت)
ویرایش و ارسال: همسفر هانیه (خدمتگزار سایت)
همسفران نمایندگی ارومیه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .