English Version
English

کاهش وزن به روش تدریجی

کاهش وزن به روش تدریجی

سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛ به توانایی‌های خود ایمان داشتن نیمی از موفقیت و کامیابی است (همان بیدارشدن نیروهای خفته در مسیر مثبت)
من لحظه حاضر و زمان حال را با گران قیمت‌ترین چیزها در دنیا معامله نمی‌کنم.
همیشه با خودم می‌گفتم ای‌کاش دانسته بودم چگونه زندگی کنم یا کسی را یافته بودم که روش زندگی را به من تعلیم می‌داد.
خدا را شاکرم در عصری زندگی می‌کنم که بزرگ و دانشمندی مثل آقای مهندس عزیز هستند که به فکر درمان اعتیاد من، به فکر درمان سیگار من، ورزش من، سَبک زندگی کردن من، خواب و خوراک من و کاهش وزن من هستند.
بنده با وزن ۱۰۵ کیلوگرم وارد لژیون جونز شدم و در حال حاضر در طی ۶ ماه ۱۴ کیلوگرم کاهش وزن داشتم و الان ۹۱ کیلوگرم هستم.
تمام برنامه‌ها و مواردی را که راهنمای محترم آقا رضا در لژیون جونز می‌فرمایند را انجام می‌دهم و سی‌دی‌های اضافه وزن و ساختمان جسم را گوش کرده‌ام و در حال نوشتن آنها هستم.
مطابق همان روش DST، غذای مناسب، مقدار مناسب، زمان مناسب، استفاده از غلات، حبوبات، سبزیجات و میوه‌های فصل که آقای مهندس می‌فرمایند اینها به اندازه کافی منبع ویتامین‌ها و انرژی‌ها هستند.
از صمیم قلب و با تمام وجود عقیده دارم روش‌های مؤثر و مفیدی در کنگره وجود دارد که با به‌کارگیری آن‌ها انسان می‌تواند از زندگی موفقیت آمیزی بهره‌مند گردد و اهداف و اصول آن به‌گونه‌ای ساده و منطقی و قابل فهم است.
بدترین غم‌نامه این نیست که انسان در جوانی بمیرد؛ بلکه این است که ۷۵ سال زندگی کند و با این وجود صحیح زندگی نکرده باشد. اگر خدا بخواهد به وزن ایده‌آل برسم می‌توانم سال‌ها با این وزن و بدن جدید سرشار از شکوه و امیدوار زندگی کنم.
انسان‌ها همان قدر موفق هستند که تصمیم می‌گیرند باشند.
یک سال قبل تصمیم گرفتم کاهش وزن را اجرا کنم؛ ولی به حرف بود به عمل نیاورده بودم وقتی به عمل آوردم دیدم تغییر انجام می‌شود؛ ولی به خوبی صورت نمی‌گرفت وقتی با آقا رضا مشورت گرفتم پیاده‌روی را پیشنهاد دادند که آن موقع اتفاقات خوب رقم خورد.
نفس خودم را تربیت می‌کنم به دنبال شیرینی‌ها و خوراکی‌های مصنوعی و سَمی نباشد. دی‌سَپ را نیم ساعت قبل از غذا بر روی سالاد میل می‌کنم و تخم‌مرغ هفته‌ای ۵ مرتبه استفاده می‌کنم و خوشبختانه تا به اینجا افتادگی پوستی ندارم.
از این سفر به قدری لذت می‌برم که قابل توصیف نیست.
از کنگره ۶۰ و آقای مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم که این آموزش‌ها و علم را در اختیارمان گذاشتند و از تمامی کسانی که مرا در این راه همراهی می‌کنند کمال تشکر را دارم. به امید رهایی از اضافه وزن و رهایی از ضد ارزش‌ها و رفتن به سوی ارزش‌ها.

مسافر علی لژیون دوم
شعبه: دکتر مسعود (کرج)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .