English Version
English

فرمان‌برداری راه میان‌بر موفقیت

فرمان‌برداری راه میان‌بر موفقیت

جلسه سیزدهم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگرۀ ۶۰ نمایندگی ارتش، با استادی مسافر احسان، نگهبانی مسافر سجاد و دبیری مسافر نادر، با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگرۀ ۶۰» در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احسان هستم مسافر. از نگهبان و دبیر ارجمند تشکر می‌کنم که به من این فرصت را دادند تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدا را شاکرم که به یکی از آرزوهایم در کنگره رسیدم.
من از جناب آقای مهندس بابت این دستور جلسه تشکر می‌کنم که آن‌قدر حواس ایشان به همه مسائل و سلامتی و تندرستی همه اعضای کنگره است و این متد را در اختیار ما قرار دادند تا ما ضمن داشتن تعادل وزنی، به‌سلامتی و آرامش نیز دست پیدا کنیم.
تمام کسانی که درگیر مسئله اضافه‌وزن هستند قطعاً دچار بیماری‌های مختلفی می‌شوند و من فکر می‌کنم این بابت رعایت‌نکردن مسئله تغذیه است. من تجربه کوچکی در این زمینه دارم و زمانی که وزن متعادلی داشتم، سرحال بودم و حس حال خوبی داشتم. چه زمانی که اضافه‌وزن داشتم و چه زمانی که کمبود وزن داشتم.
من همیشه دوست داشتم هنگامی که در این جایگاه قرار گرفتم از تجربیات خودم هم صحبت کنم و آن را با دوستان سفر اولی به اشتراک بگذارم؛ چراکه همین مشارکت‌ها به خودم خیلی کمک کرد. من در سفر با مشکل روبرو شدم و با اینکه در مسیر آموزش‌ها بودم، قادر نبودم از آنها استفاده بکنم.
چیزی که برای من مانند یک میان‌بر عمل کرد و باعث شد بتوانم سفرم را به‌خوبی پشت سر بگذارم فرمان‌برداری بود. همان‌طور که جناب مهندس فرموده‌اند زمانی من اجازه خروج از تاریکی‌ها دارم که فرمان‌بردار خوبی باشم. من باوجوداینکه فرامین راهنمایم را اجرا می‌کردم تصور می‌کردم که فرمان‌بردار هستم ولی نبودم چراکه چشم‌بسته نبود و خودم هم دررابطه‌با اینکه باید یا نباید این کار را انجام بدهم فکر می‌کردم.
به نقطه‌ای رسیدم که تمامی دستورات راهنمایم را اجرا کردم و فهمیدم من با این فرمان‌برداری چقدر به خودم کمک کرده‌ام! حرفی که بسیار برای من جالب و تأثیرگذار بود اینکه معیار سنجش افراد برای رسیدن به خواسته‌هایشان گذشت از چیزهایی است که دوستشان دارند. درک این چند نکته به من بسیار کمک کرد تا سفرم را به پایان برسانم و خدا را بابت این موضوع شاکر هستم.
خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

گزارش تصویری از مراسم افطاری:

تایپ: مسافر محمدرضا
ویرایش و ارسال: مسافر حامد و مسافر محمدرضا
نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .