English Version
English

مثلث: ترازو، سالاد و تخم مرغ

 مثلث: ترازو، سالاد و تخم مرغ

یازدهمین جلسه از دور هشتاد و پنجم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی شادآباد با استادی راهنمای محترم مسافر محسن و نگهبانی مسافر امیر و دبیری مسافر عیسی بادستور جلسه « تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره۶۰» دوشنبه 20 فروردین سال 1403 ساعت 16 شروع به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:


سلام دوستان محسن هستم یک مسافر.
خدا را شکر که یک بار دیگر نصیبم شد که در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت کنم. این دستور جلسه امسال برای اولین بار است که در لیست دستور جلسات قرار گرفته است و تجربه این موضوع را در مورد سیگار هم در کنگره داشته‌ایم و همانطور که در ابتدای لژیون ویلیام وایت در ابتدا مقاومت‌هایی وجود داشت ولی بعدها به خوبی افراد توانستند موفق به درمان سیگار شوند و اصرار و پافشاری که جناب آقای مهندس در مورد لژیون جونز دارند نیز به خاطر همین موضوع است، که در بین تمام اعضای کنگره ۶۰ این مسئله جا بیفتد.
همانطور که در وادی اول می‌گوییم همه ساختارها از تفکر شروع می‌شوند برای مسئله اضافه وزن هم حتماً باید در ابتدا تفکری پشت آن وجود داشته باشد همانطور که با تفکر صورت مسئله اعتیاد حل شد باید برای بحث اضافه وزن، صورت مسئله آن حل شود. پس برای شناخت صورت مسئله اولین کار ما این است که در ابتدا باید جسم خود را به خوبی بشناسیم.قبل از اینکه سفر جونز در کنگره شروع شود، راهکارهایی برای لاغری و کاهش وزن وجود داشت مثل عمل بایپس معده یا انواع قرص‌های شیمیایی و گیاهی و یا حذف وعده‌های غذایی و سایر روش‌ها ، ولی مطمئن باشید که من خودم چند مورد از این‌ها را امتحان کرده بودم ولی به نتیجه دلخواه نرسیدم و اگر هم در آشنایان کسی جواب می‌گرفت کوتاه مدت بود و بعد از آن اثرات مخرب‌تری داشت.
در این سفر به ما نمی‌گویند که رژیم بگیر بلکه یاد می‌دهند که نحوه صحیح مصرف کردن غذا و خوراک روزانه را یاد بگیریم و عنوان می‌شود که همه چیز بخور ولی درست و به جا بخور و منظم بخور. شایان ذکر است که بگویم کسانی هم که اضافه وزن ندارد خیلی خوب است که سی‌دی‌های در این مورد را گوش کنند، چون نحوه صحیح غذا خوردن را یاد می‌گیرند. من در این سفر برای خودم یک مثلث شخصی طراحی کردم که اضلاع آن ترازو، سالاد و تخم مرغ می‌باشد . من موقعی که به کنگره آمدم وزنم حدود ۷۰ کیلو بود و بعد از رهایی و گذشت ۶ ماه وزنم به حدود ۱۲۰ کیلوگرم رسید و مرتب از درد پا به راهنمای خودم شکایت می‌کردم و او نیز بنده را پیش مهندس برد و مهندس با سوال‌هایی که از من کردند در جواب فرمودند: که پاهای تو به اندازه وزنت توان و نیرو ندارند و باید مرتب ورزش کنی و درست می‌شود و خدا را شکر درست هم شد.
سالاد هم جلوی ولع را در غذا خوردن می‌گیرد و باعث این می‌شود که سیگنال‌های سیر شدن به معده و مغز ارسال شود و پروتئین نیز توسط تخم مرغ در بدن تامین می‌شود و چون افرادی که شروع به لاغری می‌کنند معمولاً صورت آنها فرم ناشکلی پیدا می‌کند و باید در هفته ۵ بار تخم مرغ و در هر وعده دو عدد تخم مرغ مصرف شود. ترازو نیز حکم میزانی را دارد که ما هر روز به وسیله آن خود را می‌سنجیم که آیا توانستیم به هدف خود نزدیک شویم یا خیر البته در کنار تغذیه مناسب ورزشم حتماً باید باشد تا شاداب باشیم .
در سی دی غار هم عنوان شده است که اگر ما درست آب بخوریم لاغر می‌شویم. در هر ۲۴ ساعت بدن ما حدود ۲۴۰۰ کیلو کالری مصرف می‌کند یعنی در هر وعده غذایی حدود ۸۰۰ کالری باید به بدن ما برسد. بسیاری از بیماری‌ها و مریضی‌ها در اثر کاهش وزن از بین خواهد رفت کسانی که از راه‌های اشتباه و نادرست دست به کاهش وزن می‌زنند ممکن است حتی موهای آنها نیز ریزش پیدا کند. خوشبختانه تمامی این مسائل را کنگره ۶۰ توسط دستور آقای مهندس برای تشکیل لژیون جونز حل کرده است. از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید سپاسگزارم.
تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد
لژیون خدمتگزار: لژیون بیست و هشتم
مرزبان کشیک: مسافر مجید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .