English Version
English

سیگار و حقه نفس

سیگار و حقه نفس

خلاصه صحبت های راهنمای محترم مسافرمیلاد کاظمی:


سلام دوستان میلاد هستم مسافر سیگار.
در کنگره زمانی حال ما خوب می‌شود که سفر اول خود را به خوبی طی کرده باشیم تا در سفر دوم به حال خوب برسیم تا سیستم ایکس بدنمان به خوبی بازسازی گردد .مسائل ضد ارزشی باعث می‌شود که حال ما خوب نگردد ما همیشه به آموزش نیاز داریم چه بسا که خود آقای مهندس هنوز هم بعد از این همه سال در حال آموزش و یادگیری می‌باشد.
هیچ کدام از بزرگان از آموزش و یادگیری دوری نکردند، اگر آموزش را متوقف کنیم به زودی دانسته‌های خود را فراموش می‌کنیم. حتی مربی‌های ورزشی هم تمرین‌های خود را کنار نمی‌گذارند تا همیشه بدنشان آماده باشد. اگر فکر کنیم و به خود بگوییم که من یاد گرفته ام دیگر نیازی به آموزش ندارم این حقه نفس می‌باشد، تا ما را از مسیر خود دور کند.
هیچ کدام از ما فکر نمی‌کردیم که روزی مصرف کننده سیگار و یا مواد شویم و هر وقت بخواهیم آن را کنار می‌گذاریم، این حقه نیروهای منفی می‌باشد و به ما آموزش‌های غلط می‌دهد.

خلاصه صحبت های راهنمای محترم مسافرمحمد دادگر:

 

سلام دوستان محمد هستم مسافر سیگار.
سال نو را تبریک می گویم و انشالله سالی پر از برکت و سلامتی و پر از آموزش های ناب داشته باشید و یک سال کنگره ای داشته باشید و از تعطیلات بهره کافی را برده باشید. ما باید خودداری کردن را یاد بگیریم و اگر نتوانیم در ایام تعطیلات خودداری کنیم یعنی کنگره ای نیستیم و آموزش نگرفته ایم. در واقع تعطیلات به رشد و خود مراقبتی بچه های کنگره کمک می کند و این خودمراقبتی می تواند در مورد کارهای ضد ارزشی ، مواد مخدر و سیگار می تواند باشد.
کنگره 60 تماما آموزش است تعطیلات آموزش است ، کارگاه ها آموزش است، برجک و تشویق هم آموزش است . کسی زرنگ است که از تک تک این آموزش ها برداشت کند چون ما زمانمان در حال تمام شدن است و باید از این زمان هایی که در کنگره هستیم به نحو احسن استفاده کنیم.
کسانی می توانند در کنگره پیشرفت کنند که خدمتگزار باشند. شما دارید به بهترین انسان های خداوند خدمت می کنید و یکسری اتفاقات خوب در زندگی شما در آینده اتفاق می افتد که ثمره این خدمت خالصانه شماست.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .