English Version
English

تلاش کنگره60 در شناخت فیزیولوژی انسان

تلاش کنگره60 در شناخت فیزیولوژی انسان

جلسه‌ی سوم از دوره‌ی بیست و هشتم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی راهنمای محترم تازه واردین مسافر ایوب، نگهبانی مسافر علی و دبیری مسافر رحمان با دستور جلسه‌ی «تجربه من از اضافه‌وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰»روز دوشنبه مورخه 20 فروردین‌ماه 1403 رأس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.



خلاصه سخنان استاد:
خیلی خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم، بهترین‌ها را برای تک‌تک شما آرزو دارم. امیدوارم بتوانیم در این جلسه به همدیگر انرژی بدهیم.
همان‌طور که شعار کنگره؛ آنچه باور است محبت است، می‌باشد، یعنی هیچ‌چیزی بجزعشق و محبت سرلوحه کار کنگره نیست. اینکه شما بیشتر کارکنید، علم بالاتری داشته باشید یا ازنظر مالی غنی بشوید، اصلاً ملاک نیست، اینجا فقط عشق، محبت و مهربانی وجود دارد که تأثیرگذار است.
کنگره 60 تلاش زیادی در شناخت فیزیولوژی مسافران و همسفران انجام می‌دهد، بدن شما چقدر هوشمند است و چه‌کارهایی انجام می‌دهد، آیا شما دانش و آگاهی کافی دارید که خودتان را بشناسید؟ درسی دی‌ها و مقاله‌های آقای مهندس، صور آشکار و پنهان ما را توضیح می‌دهند، این موضوع که چگونه تغذیه کنیم و کالری مصرف کنیم را به ما آموزش می‌دهد. اگر من امروز بدانم چه چیزهایی را و چگونه تغذیه کنم، بیشتر کارم حل‌شده است. امروز اضافه‌وزن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در جهان می‌باشد و بالاترین آمار بیماری که علم پزشکی با آن مواجه است، مربوط به چاقی و اضافه‌وزن افراد می‌باشد، حتی افراد چاق بیشترین نگرانی را در زمان کرونا داشتند.
اما کنگره 60 توانسته است با متد DST در جهت کاهش وزن به ما کمک کند، این متد علمی است که تجربه‌شده است، زیراکسانی که در لژیون جونز برای کاهش وزن شرکت کرده‌اند، از نتایج خوبی برخوردار شده‌اند. من خودم اضافه‌وزن نداشتم، ولی افرادی که در کنارم هستند و اضافه‌وزن دارند، با مشکلات و سختی‌های زیادی مواجه هستند.

دریافت نشان هجده ماه رهایی مسافر محمدباقر، رهجوی راهنمای محترم مسافر پوریا:

برگزاری آخرین مراسم افطاری نمایندگی مسافران رودهن:



عکاس: مسافر اسد
تایپ و ویرایش: مسافر نصرالله
تنظیم و ارسال: مسافر علی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .