English Version
English

از سنگ سخت‌تر و از آب نرم‌تر نداریم، مهم استقامت است

از سنگ سخت‌تر و از آب نرم‌تر نداریم، مهم استقامت است

جلسه چهارم از دوره یازدهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر رضا، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر ولی، با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان رضا هستم یک مسافر؛ خدا را شاکرم که در کنگره حضور دارم و در حال آموزش هستم. من دقیقاً دو سال و نیم پیش برای درمان اعتیاد وارد کنگره ۶۰ شدم. در آن زمان صد و پنجاه کیلوگرم وزن و منیت بسیار بالایی داشتم. دیگر به ناتوانی رسیده بودم حتی در گوش دادن و نوشتن سی‌دی‌ها نیز منیت داشتم و پیش خودم می‌گفتم که من همهٔ این مطالب را بلدم ولی باز با همان حالات، کورسوی امیدی در وجودم نسبت به کنگره بود.
حتی برای غذا خوردن هم نمی‌توانستم تصمیم درست بگیرم و ناتوان بودم؛ در آن زمان بود که تسلیم شدم و شروع کردم به تغییر کردن. من که صاحب چندین پرسنل و مجموعه‌ای بزرگ بودم دیگر توان خرید یک ساندویچ را هم نداشتم و با خودم گفتم از این به بعد سی‌دی‌ها را می‌نویسم و از سی‌دی‌ها هرچه برداشت کردم انجام می‌دهم؛ به عنوان مثال آقای مهندس می‌فرمودند انسان نباید غذای مانده بخورد و من هم سعی می‌کردم انجام دهم.
دیگر فرمایش جناب مهندس این بود که در طول روز حتماً باید پیاده‌روی کرد و من هم به اندازهٔ توانم انجام می‌دادم. به قول جناب مهندس از سنگ سخت‌تر و از آب نرم‌تر نداریم، مهم استمرار است، استقامت است؛ قطره‌های آب ذره‌ذره سنگ سخت را نابود می‌کند. استمرار را خودم در کم کردن OT حس کردم و دیدم می‌شود. زمان خواب، زمان غذا و همه چیز من طبق برنامه شد و واقعاً احیا شدم؛ طوری که امروز صبح با دوچرخه از شهرری به آکادمی رفتم و برگشتم. من حتی با متد DST بی‌حوصلگی خودم را درمان کردم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما سپاسگزارم.

در ادامه گزارش تصویری از برگزاری مراسم افطاری نمایندگی دکتر مسعود:

عکس: مسافر محمود

تایپ و تنظیم: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .