English Version
English

اضافه وزن باعث ایجاد مشکل در تولید مثل می‌شود

اضافه وزن باعث ایجاد مشکل در تولید مثل می‌شود

اولین جلسه از دوره هفتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی جهان‌بین شهرکرد؛ به استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر وحید، با دستور جلسه «تجربه من از اضافه وزن و تعادل آن با متد کنگره ۶۰» در تاریخ ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر؛ 

در ابتدا سپاسگزار خداوند هستم که اجازه داد امروز هم در کنگره حضور داشته باشم و از جمع شما دوستان پر محبت انرژی و آموزش بگیرم. همچنین سپاسگزارم از راهنمای خوبم آقا حسین که اجازه خدمتگزاری در این جایگاه را به من دادند تا من بتوانم بار دیگر این جایگاه را لمس کنم و در خدمت شما دوستان باشم. 

در مورد بحث اضافه وزن مبحثی که بعد از گذشت چند سال و بعد از درمان مواد مخدر و سیگار مطرح شد، برنامه اضافه وزن است که خیلی جالب و مدبّرانه توسط آقای مهندس مطرح شد و در حال پیگیری است. 

 متد DST در مورد اضافه وزن و کاهش اضافه وزن، و یا در مورد به تعادل رساندن وزن برای افرادی که در کنگره هستند زمانی مطرح شد، که مصرف سیگار برای کسانی که رها می‌شدند جز افتخاراتشان بود، و کسانی که بیشتر سیگار می‌کشیدند را می‌گفتند این شخص سیستم ایکسش خیلی فعال شده و الان باید خیلی سیگار بکشد، ولی در ادامه آقای مهندس بحث درمان سیگار را مطرح کردند. و مسئله بعدی که مطرح شد این بود که کسانی که می‌خواهند در کنگره خدمتگزار باشند باید حتماً مصرف سیگارشان را درمان کنند و به افرادی که مصرف سیگار داشتند در کنگره هیچگونه خدمتی داده نمی‌شد، و این قضیه آرام آرام ادامه پیدا کرد تا امروز که افراد بسیار زیادی از مسافران و همسفران اقدام به درمان سیگار کردند. و همچنین سال گذشته آقای مهندس اعلام کردند که کسانی که می‌خواهند در جایگاه راهنمایی خدمت کنند دو آیتم به برنامه ثبت‌نامشان در سایت کنگره اضافه شد که عبارتند از قد و وزن. 

اضافه وزن شاید موضوعی است که حتی فکرش را نمی‌کردم که بعد از درمان دست به گریبانم شود و این امر بتواند مرا اینقدر اذیت کند و با پیگیری‌های آقای مهندس و ارائه مقالات در این زمینه ثابت شد که اضافه وزن چقدر تأثیر منفی روی منِ انسان دارد و باعث بروز بیماری‌هایی می‌شود. 

اگر بخواهم از تجربه خودم راجع به دستور جلسه بگویم، من حدوداً سه ماه پیش اقدام به سفر جونز، زیر نظر استاد عزیزم راهنمای محترم آقا محمد کردم و موفق شدم با متد DST و متد درمان کنگره وزن خود را ۹ کیلو کاهش دهم. هیچکس به اندازه خودم نمی‌تواند حس کند که این چند کیلو اضافه وزنی که من از خودم حذف کردم، چقدر در زندگی من تأثیر مثبت می‌تواند داشته باشد. 

طبق فرموده آقای مهندس، و همچنین ثابت شده کسانی که مشکل اضافه وزن دارند در مورد فرزندآوری و تولید مثل دچار مشکل‌های عدیده‌ای می شوند (چه زن، چه مرد)، و واقعاً این مشکل در کنار مشکلات زندگی ما باعث می‌شود که ما زندگی خوبی که انتظار داریم را نتوانیم تجربه کنیم. 

کنگره همه این راه‌ها را در اختیار ما قرار داد و ما را از روش‌های غیرمعقول ترک نجات داد (مثل روشURD و روش‌های مشابه) در مورد اضافه وزن هم دقیقاً همین مشکل بود با روش‌هایی که به ظاهر لباس علمی دارند، و کسانی که چربی‌های بدنشان را ساکشن می‌کنند، کسانی که جراحی‌های خیلی خطرناکی روی بدنشان انجام می‌دهند، یا به طور مثال معده خودشان را کوچک می‌کنند یا روده های خودشان را دستکاری می‌کنند که در نهایت مشکلات زیادی، گریبان‌گیرشان خواهند شد، چرا که جز اینکه مشکلی به مشکلاتشان اضافه خواهد شد این روش‌های کاهش وزن هیچ سودی برایشان نخواهند داشت. آقای مهندس همیشه می‌گویند روش‌های غیر اصولی باعث چروک روی پوست و بدن شخصی که رژیم گرفته میشود و اثرات منفی دارد، شاید در زندگی خودمان مشکل اضافه وزن را خیلی جدی نگرفته‌ایم و به آن نپرداخته‌ایم و این برای انسان اصلاً خبر خوبی نیست، مخاطب صحبت‌هایم خودم هستم و قصد جسارت به کسی را ندارم، اضافه وزن من را خیلی اذیت میکند و سعی میکنم با روش کنگره ۶۰ قدری از اضافه وزن خودم را کم کنم و امیدوارم که خدا کمک کند و در این راه ثابت قدم باشم.   

 از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید، سپاسگزارم.

نگارنده: مسافر مجتبی لژیون ۵

ویراستار: مسافر عباس لژیون ۸

عکاس: مسافر سعید لژیون ۱۱

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان

نمایندگی جهانبین شهرکرد /مسافران 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .