English Version
English

درمان چاقی با تغذیه سالم و روش کنگره60

درمان چاقی با تغذیه سالم و روش کنگره60

نهمین جلسه از دوره سی و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران، با استادی راهنمای محترم مسافر علیرضا، نگهبانی مسافرمسعود و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه  "تجربه من از کاهش وزن و تعادل آن با متدDST  " دوشنبه 20 فروردین‌ماه 1403 ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد
خداوند را شاکرم یک بار دیگر به من توفیق داد تا بتوانم در این جایگاه خدمت کنم. از نگهبان محترم، ایجنت گرامی و همینطور از آقا غفار که این فرصت را در اختیارم قرار داند متشکرم. سال نو وماه مبارک رمضان که به روزهای انتهایی آن نزدیک می شویم را تبریک عرض می کنم و امیدوارم که از این ماه مبارک بهره کافی را برده باشیم. پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را نیز تبریک و شاد باش عرض می کنم. دستور جلسه امروز بسیار مهم است که جناب آقای مهندس برای اولین بار آن را در لیست سالانه قرار دادند. در تعطیلات عید، با خودم گفتم آقای مهندس در رابطه با جونز و کاهش وزن و تغذیه سالم بسیار صحبت می کنند، خدا کند در رابطه با جونز، دستور جلسه ای قرار دهند و فردای همان روز متوجه شدم که دومین دستور جلسه سال شده است و خیلی خوشحال شدم. هدف ما در کنگره 60 این است که به سلامتی صلح وآرامش برسیم تا به درمان برسیم. در اول جزوه جهان بینی مثلثی داریم به نام مثلث درمان که از اضلاع جسم، روان و جهان بینی تشکیل شده که در تمام مراحل سفر، کاربردی می باشد که در درمان اعتیاد، درمان سیگار، کاهش وزن و درمان بیماری های صعب العلاج، این سه مولفه بسیار حایز اهمیت هستند. دنیا در برابر در مان چاقی نیز مانند درمان اعتیاد، عاجز است وهیچ پزشکی نتوانسته آن را درمان کند؛ مگر این که با روش های غلط، از قبیل کوچک کردن معده و روده و برداشتن چربی ها با استفاده از لیزر، که همه این ها عوارض وعواقب خاص خودش را دارد؛ ولی جناب مهندس توانستند با روشDST و با تغذیه سالم، مسئله چاقی را حل نمایند. فردی که در لژیون جونز قرار می گیرد، بدون هیچ گونه عوراضی، وزن خود را به حالت تعادل می رساند.

  چرا اضافه وزن در کنگره از اهمیت خاصی برخوردار است؟  در احادیث آمده؛ چاقی ام الامراض است یعنی چاقی مادر مریضی ها است و فرد چاق، دچار زانو درد وکمر درد می شود. اکثر مسافران بخاطر زود انزالی به  مواد مخدر روی آورده اند و چاقی هم تاثیربسیار زیادی در زود انزالی دارد و تجربه ثابت کرده است کسانی که وزن خود را به تعادل می رسانند مشکلات  زناشویی آن ها برطرف می شود. در همه مراحل زندگی ما چاقی اثر می گذارد. یک کیلو اضافه وزن، سه کیلو بار به اندام های بدن وارد می کند، به فرموده آقای مهندس کسی که ده کیلو اضافه وزن دارد، گویی دائما یک کیسه ده کیلویی برنج را با خودش حمل می کند. در سی دی اضافه وزن جناب مهندس می فرمایند؛ جسم مانند  یک اتم است؛ اگر ما جسم را به طور کامل بشناسیم دیگر کسی در اثر بیماری ها نخواهد مرد. لژیون های تغذیه سالم فقط برای لاغری نیست؛ بلکه برای درست غذا خوردن می باشد. در جایی دیگر مهندس می فرمایند دوای ما غذای ما است که شامل زمان مناسب، مقدار مناسب و اندازه مناسب می باشد و داروی مناسب، در زمان مناسب و به مقدار مناسب نیز در لژیون جونز صدق می کند. سفر جونز بسیار راحت می باشد که 12سی دی دارد که جناب مهندس در مورد آن صحبت کرده است که شامل سی دی های ساختمان جسم، اضافه وزن، سی دی تشنگی و اتوفاژی می باشد. 5 روز در هفته بایستی تخم مرغ مصرف کنیم، همچنین در لژیون های تغذیه سالم می آموزیم؛ نخوردن باعث لاغری نمی شود؛ بلکه برعکس عمل می کند، به طور مثال؛ کسی که وعده صبحانه را حذف کند دچار چاقی خواهد شد. زمان خوردن صبحانه بین ساعت 6 تا 8 صبح، ناهار 12 تا 2 ظهر و شام 7 تا 9 شب است. در لژیون جونز هیچ گونه منع غذایی نداریم. یکی از ابزارهای مهم برای کاهش وزن، ترازوی دیجیتال است که هر روز صبح و با کمترین لباس خود را باید با آن وزن کنیم.

ششمین جشن افطاری در نمایندگی وحید

تایپ: مسافر حمزه

تنظیم و ویرایش: مسافر مهدی

عکس و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .